Amikben csalódtam II.

Az előző ilyen posztomat nagyon szerettétek, igaz azt már régen írtam, viszont mostanra ismét gyűlt néhány nemszeretem termék, lássuk melyek ezek

Mielőtt belekezdenék természetesen fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy az én véleményem nem jelenti az, hogy a termék egyáltalán nem jó, hisz nem vagyunk egyformák, egész egyszerűen nekem nem váltak be.

Nivea Essential 24h intenzív hidratáló + tápláló krém

Pár hónapja még a bőrápolási rutinos posztomban írtam róla, de valahogy nem bírtam magamra kenni az erős illata miatt, ami szerintem erősen indokolatlan egy -főként- arcápoló termékben. Azóta kézkrémnek használom, de még annak se szívesen. Hiába Krémmánián a jó értékelés, soha többet nem veszem meg.

Yamuna kollagénes arckrém

Nem valószínű, hogy sokan ismeritek ezt a krémet, mert professzionális felhasználásra készült, így végülis majdnem felesleges írnom róla, de ettől függetlenül megosztom róla a véleményemet veletek. Korpás szeboreás, vízhiányos bőrre való, viszont nem hidratál eléggé, ráadásul ha kicsit többet viszek fel a szükségesnél (ami egyébként nem is elég), fehér darabkákban jön le az arcomról, ami elég idegesítő.

Yves Rocher hajhullás elleni sampon

Mikor még nem jöttem rá, hogy miért hullik a hajam, kipróbáltam ezt a terméket is. Sokan dícsérték és újravették, így bátran vettem meg én is. Sok jó dolog van benne, viszont egyáltalán nem vált be, és az illata egy idő után már zavaró volt, így alig vártam, hogy elfogyjon.

Balea Wonderful Repair hajbalzsam

Szeretem a Balea termékeket, bár nem mindegyik vált be. Hát ez sem. Sok reményt fűztem hozzá, mivel viszonylag új termék, de egész egyszerűen nem csinál semmit. Nem lesz tőle puha tapintású a hajam, és majdnem, hogy nehezebb kifésülni mosás után, mintha nem használtam volna rá semmit. Másikkal keverve tudtam csak elhasználni.

Maybelline Vivid matte szájfény

Mikor megvettem akciós volt, így eszembe se jutott megnézni KM-en az értékeléseket. Ősszel vettem, ezért is a színválasztás, de egész egyszerűen használhatatlan. Nem szárad mattra, kenődik, még orrot se lehet úgy fújni, hogy ne kerülne a zsebkendőre a fele.

Rimmel Scandal Eyes Reloaded szempillaspirál

Alig tudtam vele kifesteni a szempilláimat, mert nem akart fent maradni. Az előző rétegek mindig lejöttek, mikor a következőt szerettem volna felvinni, ergo nagyjából csak egy réteg volt fent mindig. Az se vált be, hogy hagytam száradni az egyes rétegeket, mert akkor viszont nagyon csúnya lett.

Gliss Kur Supreme Length hajpakolás

Van egy Gliss Kur pakolásom, amit imádok, viszont a leírása alapján ez is jónak ígérkezett, így tettem egy próbát. Viszont az én hajamon annyit sem ért, mint egy hajbalzsam. Ezt is nagyon vártam, hogy elfogyjon, mert egyáltalán nem szerettem. Vissza is tértem a jól bevált pakoláshoz, ezt soha többet nem veszem meg.

Ti próbáltátok valamelyiket ezen termékek közül?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.