Arctisztító szivacs

Nem tudom ki-mire asszociál a címből, de több, mint valószínű, hogy még nem találkoztatok ilyen termékkel - ahogy korábban én sem.



Majd egyszercsak felfedeztem Aliexpress-en. Előtte mindig vattakoronggal, azelőtt pedig nedves törlőkendővel tisztítottam az arcomat, de mindkettő pazarlásnak tűnt. Egyszer egy blogger lánynál láttam, hogy valamilyen pamut kendővel távolítja a sminkjét, szintén a környezet kímélése érdekében. Akkor merült fel bennem is, hogy ez valóban mennyire kézenfekvő megoldás, hisz lényegében a vattakorong és a nedves törlőkendő felesleges pazarlás, tekintve, hogy más megoldás is van.

Ezen felbuzdulva elkezdtem keresgélni, majd találtam ezeket a "szivacsokat". Így, idézőjelben, mert nem tudom pontosan minek nevezzem. Két fajtát láttam, az egyik szőrös, a másikon le vannak varrva a szálak. Én előbbit választottam, pár hét után pedig már meg is érkezett.

Először nem tudtam hogy használjam, a képeken csak úgy tűnt, hogy a hölgyek csak törölgetik vele az arcukat, és leszedi a sminket. Hát nem egészen, majd miután jobban utána néztem, akkor láttam, hogy előtte be kell vizezni (mondjuk nem értem miért nem jutott eszembe ilyen egyszerű dolog).

Mikor így próbáltam, teljesen megdöbbentett az eredmény. Az alapozót szuperül leszedi, a szemfestékkel kicsit küzd, de ezen nem kell meglepődni, ha csak sima vizet használunk. Ki lehet próbálni micellás vízzel (természetesen nem az egész szivacsot kell beáztatni vele), vagy arclemosó tejjel, ki mit szeret. Én csak sima vízzel használtam, a szememen minimális szemhéjpúder volt és szempillaspirál. Szépen leszedett mindent, utána kíváncsiságból átfutottam az arcomon egy micellásvizes vattakoronggal, és az eredmény teljesen magáért beszél. Habár amúgy is olcsó volt a szivacs, több pénzt is simán kiadnék érte annyira megéri, és a környezetet sem terheli feleslegesen. Csak ajánlani tudom a hasonló megoldásokat nektek is kipróbálásra, mert szerintem ti is meg lesztek elégedve vele.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.