Áprilisi kedvencek

Ismét eltelt egy hónap, nekem pedig gyűltek a kedvenc termékeim :



Természetesen most sem fontossági sorrendben írom a listámat.

Essence Mattifying pore minimizing primer fekete agyaggal

Először furcsának találtam, hogy fekete agyag van egy primerben, de hajtott a kíváncsiság, plusz az Essence újdonságai nagyon jól sikerültek. Mikor először használtam meglepődtem, hisz valóban szürke színű, fura illatú, ami egyáltalán nem kellemetlen, sőt, és a hatása is egész jó. Szépen eloszlik rajt az alapozó, nem áll össze, nem folyik bele a ráncokba. Azt nem tudom, hogy tartósabb-e tőle az alapozó, de mivel finomítja a  pórusokat, szeretem használni. Egy próbát mindenképp megér.

Calvin Klein - Euphoria parfüm

Lehet, hogy már szerepelt a kedvences listában, nem emlékszem... De az áprilisiba bekerült, mert ahogy kijött a jó idő, előkerültek a tavaszi-nyári parfümjeim. Az Euphoria az egyik kedvencem, igaz alkalmakra is ezt az illatot választom mindig. Ez számomra egy örök klasszikus marad.

Essence - I Love Extreme szempillaspirál

Ő viszont már szerepelt régebben a kedvenceim között, de újra és újra visszatérek hozzá. Abszolút megfizethető az ára bárki számára, és szerintem simán felveszi a versenyt drágább társaival. Gyönyörű pillákat csinál, nem lesz csomós, nem pereg.

Soros műszempilla

Ezt a doboz műpillát Aliexpressről rendeltem. Nagyon jó ára volt, és a feltöltött képek alapján szépnek tűnt. Viszonylag gyorsan ide is ért, és alig vártam, hogy kipróbálhassam. Készítettem róla egy posztot, hamarosan azt is közzéteszem. Nem használtam még ezelőtt műszempillát, így összehasonlítási alapom sincs. Őszintén szólva hosszútávon kissé kényelmetlen, nehéz, de alkalmakra tökéletes, nagyon feldobja a sminket.

Makeup Revolution Reloaded Newtrals2 paletta

Gyönyörű színek, matt és csillámos kivitelben. Nagyon jól fed, nem porzik, nem folyik bele a redőkbe, szépen eldolgozható. Minden színt nem használtam még, de az Insta-kihívásom keretében ez is meg volt valósulni hamarosan.


Ezeket a termékeket szerettem legjobban áprilisban. Májusban is biztosan érkezni fog ilyen poszt, hisz a Glamour napokon több új terméket is vettem, amiknek egy részét már tesztelgetem.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.