A fekete haj átka, avagy hajhullásom története - befejező rész

Korábban már leírtam a kálváriámat a hajhullás miatt, ide kattintva el is olvashatjátok. Ez pedig a befejező része.
Szóval ha elolvastátok, láthattátok, hogy mennyi mindent kipróbáltam. Utoljára az olajos hajápolásról gondoltam, hogy megvan a megoldás, de sajnos az is csak ideiglenes volt... Végül már oda jutottam, hogy a derékig érő hajamat levágattam hátközépig érőre (tehát a felére), hátha a hajhagymáim gyengék voltak és nem bírták el a hajamat. De továbbra is ugyanúgy hullott. Majd mikor a fodrászkellékesben ajánlotta az eladó, hogy próbáljam meg leváltani a fekete hajfestéket legalább sötétbarnára, megfogadva a tanácsát elkezdtem azzal festeni a hajamat. Pár hónap után jelentős volt a javulás, majd kb. 4 hónap elteltével már teljes mértékben normalizálódott a hajhullás. Szóval aki feketére festi a haját és tapasztal ilyet, kezdje azzal, hogy elhagyja a fekete festéket. Ha mindenképpen szeretnétek festeni, akkor maximum sötétbarnára. Ha nem válik be, akkor természetesen mindenképpen járjatok utána!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.