Teszt: L'Oreal Hydra Genius szérum zsíros bőrre

Itt az ősz, ami azt jelenti, hogy az arcbőröm átváltott téli üzemmódba, így a zsíros bőrre való termékeket félre kell tennem tavaszig. Emiatt ez a termék is kényszerpihenőre vonul, de lássuk hogyan teljesített a közel fél év alatt.



L'Oreal arcápoló termékem eddig nem igazán volt, csak sminkcuccom, amiket nagyon szerettem (szeretek). Ebből kiindulva szavaztam bizalmat a szérumnak, és kíváncsian vártam az eredményeket.

Szeretem a szérumokat - már csak a szakmámból kiindulva is -, mert nagyon sokszínűek, minden bőrtípusra és -problémára léteznek szérumok, és (viszonylag) sok hatóanyag van bennük.

A Hydra Genius INCI-jét bemásolom KM-ról:

Water / Aqua  ,  Glycerin h  0 0 ,  Alcohol Denat. al  ,  Dimethicone eo I szil  1 0 ,  Isononyl Isononanoate eo  ,  Silanetriol  ,  Carbomer  ,  Triethanolamine ti I eu  2 0 ,  Dimethiconol eo I h I szil  ,  Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Extract  ,  Sodium Hyaluronate h  0 0 ,  Silica Dimethyl Silylate eo  ,  Hyaluronic Acid h  ,  Phyllostachys Bambusoides Extract ,  Caprylyl Glycol eo I h  ,  Tetrasodium EDTA  ,  Citric Acid kh  ,  Biosaccharide Gum-1 h  ,  Xanthan Gum ti I eu  ,  Panthenol eo I v  0 0 ,  Menthoxypropanediol  ,  Ethylhexyl Palmitate eo I i  4 0 ,  Butylene Glycol h  1 0 ,  Hexylene Glycol ti I eu  1 1 ,  Tocopherol a I v  2 2 ,  Potassium Sorbate ta  ,  Sorbic Acid ta  ,  Methylparaben ta I par  0 0 ,  Sodium Benzoate ta  ,  Phenoxyethanol ta  ,  Chlorphenesin ta  ,  CI 42090 sz  ,  Linalool i  ,  Limonene i  ,  Parfum / Fragrance i 

Önmagában nekem kevés volt, úgy értem, hidratáló krémet még kellett mellette használnom. Gyorsan beszívódik, az illata hamar elillan, és a bőröm sokkal később kezdett fényesedni, mint enélkül. Igazából túl sok mindent nem tudok hozzáfűzni, egyszerűen jó, igaz nálam nagyon lassan fogyott, pedig napi szinten használtam. Kevés is elég belőle, teszi a dolgát, és ha akcióban van nagyon megéri.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.