Top sminktermékek 1000 Ft és 2000 Ft között


A top sminktermékek 1000 Ft alatt bejegyzésemet nagyon szerettétek, így elhoztam nektek a következő fokozatot, ahol 1000 Ft és 2000 Ft közötti termékeket gyűjtöttem össze. Természetesen az összeset próbáltam és megvagyok velük elégedve.


Arc:


Essence Mattifying Pore Minimizing primer
Agyagos primer, az áprilisi kedvencek közé bekerült. Szeretem, szépen eloszlik rajt az alapozó, igaz hosszú távon (6-7 óra után már) nem mattít.

P2 Primer
A P2 termékeket a Rossmannban fedeztem fel. Eleinte elkerültem az állványt, majd a primert - jó ára lévén - úgy döntöttem kipróbálom.

Essence Fresh It Up alapozó
Nagyon jó kis alapozó, véletlenszerűen vettem meg, de egyáltalán nem bántam. Az állaga megfelelő, fedése közepes, szépen rétegezhető, nem maszk-szerű, és nagyon tartós. Zsíros bőrnél persze ez is átfényesedik néhány óra után, de szépen korrigálható.

Lovely Milk Chocolate bronzosító
Rossmannban 1500 Ft körül lehet kapni, Krémmánián nagyon jó értékeléseket kapott, nekem is nagyon pozitív a véleményem róla. Kevés is elég belőle nappali sminkhez, estihez vagy alkalmihoz szépen lehet építgetni, ki milyen erősségűt szeretne.

Trend it up púder
Szintén Krémmániás vélemények alapján választottam, bár az első számú szempont az volt, hogy legyen hozzá tükör. A tégelye nagyon masszív, ennél már nem kell félnem, hogy pár használat után eltörik. Az árára sajnos nem emlékszem, de talán 1400 Ft körül volt.


Szemek:

Essence I love extreme szempillaspirál
Nagyon-nagyon-nagyon kedvenc! Bármilyen másik spirált kipróbálok, mindig visszatérek hozzá, amit az áprilisi kedvencek posztokban olvashattok is. Egyszerűen tökéletes számomra, nagyon szép szempillákat csinál, nem csomósodik, nem pereg, nem folyik le, egyszóval minden szempontból tökéletes. 1300 Ft a drogériákban.

Lovely és RdeL szemhéjpúder paletták
Már 4 ilyen palettám van, és szeretem őket. Persze van mindegyiken olyan szín, ami használhatatlan, de a MUR palettáknál is van ilyen, szóval szerintem ez márkától függetlenül elkerülhetetlen. Szinte mindegyikkel lehet nappali és esti sminket is készíteni, ha szeretnétek, mutatok is néhányat.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.