Teszt: Diadermine pH5 Hydra vitamin nappali krém

Soha ezelőtt nem használtam még ettől a márkától semmit, és őszintén szólva nem is vártam tőle sokat. De mivel nagyon jó akcióban volt, gondoltam egy esélyt megér.


Még télen az arcbőröm elkezdett furcsán "viselkedni". Teljesen megváltozott a bőrkép, az eddig korpás szeboreás bőröm egyik napról a másikra átváltott erősen vízhiányossá. Ez azért volt furcsa, mert eddig nem volt ilyen, és ekkor kezdődött a gond, mert nem volt erre a bőrtípusra arckrémem, csak pakolásom, de ugye az nem elegendő. Elkezdtem hát próbálkozni (direkt bolti termékeket kerestem, hogy tudjak nektek segíteni a választásban).

Mikor először használtam, tetszett a hatása, de még nem örültem neki, hisz első alkalommal nem lehet következtetéseket levonni (ezért sem igazán értem az első benyomásos videókat, írásokat). Egészen kora nyárig használtam, így most már el tudom mondani, hogy nekem teljes mértékben bevált. Kevés is elég belőle, gyorsan beszívódik, és egész nap puhán, hidratáltan tartja a bőrömet és az összetevői viszonylag szépek. Már az argánolaj mindennapos használatából is vissza tudtam venni, mert emellett a krém mellett nem volt szükség rá, így csak hetente 2 alkalommal vittem fel a bőrömre.

Most, hogy beköszöntött az ősz, ismét vissza kellett térnem hozzá. A bőröm ugyanolyan állapotba került, mint télen, ezek szerint ez már így is fog maradni (úgy tűnik, a harmadik X nálam egy mérföldkő volt). Nagyjából a tégely fele még megvan, szerintem kihúzom vele tavaszig. Remélem majd az "Elfogytak" bejegyzésben továbbra is pozitívan tudok majd nyilatkozni róla, és nem fogok csalódni benne. Egyedüli negatívumként a pálmaolaj különböző kivonatait tudnám mondani, amit próbálok kivonni az életemből, így lehet, hogy keresek még olyan terméket, ami ezt nem tartalmazza.

Ti szeretitek a márkát? Próbáltátok valamelyik termékét?


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.