2019 legolvasottabb bejegyzései

12/28/2019
Idén is elhoztam nektek az év legolvasottabb bejegyzéseit. A végeredményen nem lepődtem meg, ha tovább olvastok látni fogjátok, miért nem
A 10 legolvasottabb bejegyzést hoztam, kezdjük is.

10. helyezett 2 parfümgyártó cég termékének összehasonlítása. Nem gondoltam, hogy ilyen népszerű lesz a bejegyzés.

9. Utolsó előtti helyen végzett az első csalódásos cikkem, erre is folyton visszatértek :)

8. Gyorsan felfedeztétek ezt a bejegyzésemet, azóta is gyakran szerepel a kedvenceitek között. Egyszer rendeltem még csak tőlük, de rendszeresen nézem az oldalukat. Rengeteg terméket mentek el, majd később visszatérek rá, de végül elfogy, mire megrendelném. Ennek csak amiatt örülök, mert nagyon könnyen elcsábulok és veszek meg sok terméket, ezzel a módszerrel viszont vissza tudom fogni a költekezést.

7. Ezt az összehasonlító tesztemet is szerettétek, de őszintén szólva mivel már olcsón lehet beszerezni a száraz samponokat, gyakrabban nyúlok inkább ahhoz.

6. A vazelin kozmetikai felhasználásáról is szívesen olvastok a mai napig, ezek szerint nektek is bevált.

5. Az "ikonikus" hajfesték, ami szó szerint vagy beválik valakinek, vagy tönkreteszi a haját. Kérjétek ki fodrászotok véleményét!

4. Szerettem volna, ha beválik ez a hajnövesztő, de sajnos semmi változást nem tapasztaltam.

3. Hihetetlen volt számomra, amikor annak idején felkerestek a Maxepiltől, hogy próbáljam ki a terméküket és írjam le a véleményem. Nagyon szuper krém, aminek azóta is töretlen a sikere és a népszerűsége.

2. Az erről készült tapasztalatos cikkemet még többen olvastátok.

1. És ezzel el is érkeztünk az első helyhez, ami nem meglepő módon még mindig a tartós szemöldökfestés otthon című írásom. Szerintem nem lesz olyan témám, ami ekkora olvasottságot hoz, de sose lehet tudni :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.