Elfogytak II.

Már jó ideje, hogy elkészítettem az első ilyen blogbejegyzésemet. Most olyan - elsősorban - szépségápolási termékeket hoztam nektek, amiket annak idején nagyon szerettem.



Előre is elnézést kérek a képek minőségéért, de ezek most telefonnal készültek.

Ez nem minden termék, ami mostanában elfogyott, csupán csak egy részét tettem bele a bejegyzésbe.

Alapozók:

Annak idején a MaxFactor Lasting Performance alapozója volt az abszolút kedvencem. Nem is tudom már hány tubussal használtam el, nem tudtam letenni róla. Aztán egy Glamour nap alkalmával féláron megvettem a másik két terméket. A Stay Matte nagyon jól teljesített, de szigorúan csak a "problémás" területeken használtam. Nagyon szuper a fedése, viszont csak zsíros bőrön használandó. A Lasting Finish is egy jó alapozó, mind fedésében, mind tartósságában, de valamiért mégse lett a kedvencem.

Púderek:
Púdereknél nincs elvárásom, mindig azt vettem, amelyik akciós volt. A Trend it up talán a tükrös kivitel miatt tetszik jobban.

Hajbalzsam:
Látszik tényleg nagyon régen volt már az első ilyen bejegyzés, azóta készülök a másikra. Ezt a hajbalzsamot már 3 éve nem használom, mert elég vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Amit kint vettem Németországban jobb volt a hajamnak, mint amit itthon vásároltam. Az illata sokáig megmaradt a hajamon, és valamennyire hidratálta is, de azóta már találtam jobbat. Ha osztályoznom kellene, akkor 5/3,5

Micellás víz
Ha valamit, hát a Balea micellás vizét nem kell senkinek bemutatnom, sem hosszan magyaráznom. Számomra nagyon kedvenc, igaz most egy másikkal használom felváltva, de csak azért, mert a másik márkájú kiárusításban féláron volt, így nem hagyhattam ki.


Ennyi volt ez a bejegyzés, de szinte van még legalább ennyi kiürült tégelyem, flakonom, úgyhogy hamarosan jön a 3. rész.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.