Mi van a táskámban?

1/12/2020
Még anno az ősidőkben írtam egy ilyen posztot, de az elég kezdetleges volt, így gondoltam megírom a frissített verziót.


Én tipikusan azon emberek közé tartozom, akik szeretnek mindent magukkal cipelni, mert "sose lehet tudni". Nyilván soha nem kell semmi, ami nálam van, viszont sokszor lenne szükség olyanra, ami eszemben sincs, hogy nálam legyen, így kerül egyre több és több minden a táskáimba (amiknek a mérete is ezzel arányosan növekszik).

igen, már tavaly elkezdtem a posztot...

A táskámat nem mutatom be most, mert mindig másik van nálam, meg úgyis felkerül majd a posztokba. Kezdjük az alapokkal:

Pénztárca (Aliexpresszes, nagyon szeretem, mert sok kártya belefér, bár így sem az összes), iratok, telefon - nem fűzök hozzá semmit, alap dolgok.

A következő számomra fontos dolog a gyógyszeres táskám. Van benne minden, amire bármikor szükség lehet: fájdalomcsillapító, sebtapasz, hányinger elleni gyógyszer, hasmenés elleni tabletta, kálcium, erős fájdalomcsillapító. Enélkül sehova egy lépést se!

Apróságok: táskába szórt aprópénz, ajakápoló, ami még mindig a Mülleres Aveo márka, aktuális rúzs, szemöldökcsipesz, összecsukható, tükrös fésű, körömreszelő. Bármikor bármire szükség lehet.

Ami a gyógyszeres táskába nem fér bele, az a Bepanthen kenőcs, ami a hideg idő beköszöntével a legjobb barátom, mind az ekcémára, mind a száraz foltokra tökéletes gyógyír. Azonnal megszünteti a fájdalmat, viszketést, bőrpírt.

Összecsukható szilikon pohár: nem meglepő - Aliexpress-es. Nagyon praktikus, főleg, ha erős gyógyszert kell bevennem, amit ki kell keverni.

Szintén ebben az időszakban veszem magamhoz ismét a kézkrémet, eleinte csak egy balzsam is elég, de a keményebb hidegek beköszöntével már az intenzívebb krémeket részesítem előnyben.

Naptár:

Parfüm: amelyiket reggel magamra fújom, néha elviszem dolgozni is. Bár ilyenkor végig rettegem a napot, nehogy véletlenül leessen a táskám és összetörjön a parfümöm...

Hordozható töltő (vagyis külső akksi, de őszintén szólva nem értem miért így nevezik, hisz tölti a telefont.): habár sosem megyek el itthonról úgy, hogy nincs feltöltve a telefonom, a biztonság kedvéért mindig nálam van ez is teljesen feltöltve. Volt már, hogy egy ismerősömnek kellett. Ezt a Tescoban vettem, teljesen véletlenül vettem észre, és nem is gondolkodtam rajt, hogy kell-e. Elsősorban egész napos kiránduláson veszem hasznát, mert ott egész nap használom a telefonom. Gyorsan tölt, és egy teljes töltéssel kb. kétszer tudom tölteni a telefonomat (de sose 100%-ig!!).

Ha nagy táskát viszek, elmaradhatatlan a táskarendező, amit már egy korábbi posztban bemutattam nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.