Mi legyen mindig a táskádban? (2020-as verzió)

9/06/2020
Korábban arról írtam, mi van a táskámban, piálva ezzel tippeket adni nektek, de most arról írnék inkább, mik azok a fontos dolgok, amik nélkül ne indulj el otthonról

Ezen dolgok zöme talán egyértelmű, de mégis szükséges írni róla, mert sokszor látom, igaz inkábba fiatalabb korosztálynál, hogy telefonon kívül semmit nem visznek magukkal, ha elmennek otthonról.

Pénztárca, irattartó

Személyes okmányok nélkül nem szabadna elmenni otthonról, kérlek te se hagyd otthon.

Telefon

Bármi van, tudj szólni valakinek (pl. ha elfelejtettél pénztárcát vinni).

Gyógyszer

Még akkor is szükséged lehet gyógyszerre, ha egyébként nem szokott kelleni. Bármikor jöhet egy fej- vagy fogfájás, hányinger, stb. Amiket emiatt javaslok: fájdalomcsillapító, hányinger elleni gyógyszer, széntabletta vagy valamilyen "hasfogó", allergia gyógyszer, ha allergiás vagy valamire.

Notesz

Lehet, hogy ezt csak én tartom fontosnak, de szeretem, ha van nálam valamilyen jegyzetfüzet. Mikor fel kell írnom valamit, sosem jut szembe, hogy a telefonomba is beleírhatnám. Arról nem is beszélve, hogy a kézírás nekem sokkal gyorsabban megy, mint a pötyögés.

Szájmaszk

Ha már ránk kényszerítik a hordását, mindenképpen vigyél magaddal.

Kézfertőtlenítő

Nekem ez mindig is volt a táskámban, még a covidos őrület előtt is. Nagyon jól jön bármikor, ha megfogsz egy kilincset, bevásárlókosarat, stb.

Zsebkendő 

Habár lemaradt a képről, de legalább annyira fontos és alap dolog, mint a telefon.


Ti hozzátennétek valamit a listához? Netán van olyan, ami szerintetek nem szükséges?



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.