Teszt: Catrice Lashes to kill szempillaspirál

Sminkek terén szeretek kísérletezni, főleg a szempillaspirálok a kedvenc termékeim.

Mostanában kicsit elmaradtak a blogon a beauty témák, de igyekszem pótolni. Ezért ma a Catrice lashes kill szempillaspirál tesztjét hoztam el. 


Mivel megvan a jól bevált és kedvenc szempillaspirálom (Essence I love xtreme pink és fekete), ezért nem is kerestem (szándékosan) másikat. Viszont mikor ezt megláttam, nagyon megtetszett a csomagolása, bár eléggé hezitáltam azért, mert a tökéletesnél jobb aligha létezik, de mégis elcsábultam és megvettem. 

Kialakítása miatt kellemes kézbe venni és használni. A keféje hagyományos spirál formájú, szépen szétválasztja a pillákat. Képeken láthatjátok milyen egy- és milyen két rétegben.

Nem pereg, nem "tűnik el", reggeltől estig tartós, de micellás vízzel szépen eltávolítható dörzsölés nélkül (amiről ugye korábban már írtam, hogy nem szabad).

Aki használta nem tudom, hogy van vele, de én nem ájultam el tőle. Egy sima, egyszerű spirál, átlagos tudással. Nem rossz, de nem is a legjobb. Hiába Catrice, az Essence spiráljához nem igazán ér fel. 


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.