Teszt: PlanAll tervezők

10/22/2020
Nagyon szeretem a különböző tervezőket, legyen az gyűrűs kalendárium vagy fűzött naptár. Nemrég került a látóterembe a PlanAll tervező, ami nagyon megtetszett elsőre, így rendeltem egyet.
Pontosabban egy simát és egy diák tervezőt. Mielőtt megrendeltem őket, már néztem róluk képeket, videókat. Nem győztek meg teljesen, így reméltem, hogy majd ha a kezembe veszem őket, ez változni fog. Amikor megérkeztek, elkezdtem őket használni, így gyorsan kijöttek az előnyök, hátrányok.

Sima

Előnyök:
  • névnapok
  • matricák
  • hónapok végén vannak jegyzetoldalak

Hátrányok:
  • túl gyerekes (főleg, hogy a Study sokkal komolyabbnak tűnik)
  • nehéz eldönteni, hogy céges vagy magánjellegű a tervező
  • vízszintes beosztás
  • az elválasztó lapok nagyon vékonyak, itt is hiányzik a jelölő fül
  • az elején, a legfontosabb dátumoknál csak 2-2 sor van minden hónapnál, ami nagyon kevés
  • használhatatlan oldalak (szinte mindegyik): célok elérése, egészségkövetés iszonyú kaotikusan néz ki, új szokás kialakítása, anyagi tudatosság (a sok sor a bevételre csak vállalkozások esetén helytálló), a végén az évértékelés pedig több, mint rossz
Nem gondoltam volna, hogy egyszer lesz olyan tervezőm, amit ennyire nem fogok szeretni, de tévedtem. Amilyen szép kívül, olyan használhatatlan belül. Próbálkoztam vele, de egy idő után már elővenni is képtelen voltam, annyira nem szerettem. 
















Study

Előnyök: 
  • lapok minősége 
  • kemény borító
  • spirálos kivitel, szép külső dizájn
  • függőleges beosztás (én csak ezt tudom használni)
  • a tervező végében vannak jegyzetlapok
  • névnapok, világnapok is vannak beleírva
  • matricák

Hátrányok:
  • nincs jelölő szalag
  • januártól elcsúszott a hónapjelölő
  • a hónapjelölőknek nincs "füle", ami kilóg a lapok közül, ezzel megkönnyítve a használatot
  • ráadásul az elválasztó lapok nagyon vékonyak és nem túl esztétikusak
  • hiányzik a "tanárok elérhetősége" oldal
  • a 2 oldal a kontaktoknak nagyon kevés
  • havi tennivalóknál kevés a hely
Azért vettem meg ezt a változatot, mert kíváncsi voltam, hogy egy diák tervező mennyire használható a felnőtt "világban" is. Szerintem egész jó, pusztán csak azt kell megszokni, hogy nem januártól decemberig van a beosztása.

Itt látszik, hogy februárhoz tették a januári elválasztót, januárnál pedig nincs semmi









Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.