Migrén piercing tapasztalat

10/30/2023

 Már két hónapja, hogy megvan a migrén piercingem, így elegendő idő telt el, hogy megosszam róla a tapasztalatomat

De kezdjük az elején, vagyis, hogy miért is volt szükségem rá.

Már gyerekkorom óta fejfájós voltam - szó szerint amióta vannak emlékeim. Egyszer harmadikos koromban ott kellett maradni az iskolában tanítás utáni programon, ahol jeleztem az ott felügyelő tanárnak (aki akkor az igazgatóhelyettes is volt), hogy fáj a fejem és nem érzem jól magam. Nem foglalkozott vele, így mire a szüleim jöttek értem már nagyon rosszul voltam, alig, hogy hazaértünk, a hányinger már nem csak hányinger volt. Kaptam gyógyszert és szinte rögtön el is aludtam. Persze nem mondtam el itthon, hogy szóltam egy tanárnak.


Ahogy nőttem a helyzet semmit sem változott, a háziorvos nem foglalkozott vele, mivel fiatal voltam szerinte nem lehetett komoly bajom, így kivizsgálásra sem küldött el. Kései tinikoromban végül eljutottam neurológushoz, aki tenziós fejfájással diagnosztizált és csak annyit javasolt, hogy mozogjak, attól majd jobb lesz... Inkább hagyjuk.


Szedtem tovább a gyógyszereket, de mindig egyre erősebbet, amik természetesen kezdték kikészíteni a gyomromat. Ezért elmentem ismét egy neurológushoz - ezúttal magánrendelésre. Ő is ugyanígy tenziós fejfájást állapított meg, viszont elmagyarázta mi miatt jön elő - akkoriban kb. 80%-ban az idegességtől. Ő is mondta, hogy ezt nem lehet gyógyítani és sajnos valóban nem sok hatásos gyógyszer van rá, ahogy ezt tapasztaltam is. De kaptam gyógyszert, amit a háziorvos is fel tudott írni receptre, így nem kellett emiatt mindig visszamennem a szakorvoshoz. Viszont ez sem hatott sokáig, ellenben a koffeintartalma megbolygatta a vérnyomásom, így ezzel jött egy újabb probléma. 


Majd egyszer mikor erről posztoltam a céges Tiktokon többen is javasolták a migrén piercinget - amiről korábban nem is hallottam. Rögtön utána is néztem mi ez, milyen tapasztalatot osztottak meg mások, hogyan csinálják - és ez volt az a pont, ahol megtorpantam... Ugyanis ezt szúrják, nem pedig lövik, nekem pedig tűfóbiám van. Szóval itt el is vetettem az ötletet - egészen idén augusztusig, mikor egyik héten 4 napig feküdtem, következőn pedig 3 napig a fejfájástól (lesötétített szobában).


Meglepő módon olyan alaposan ki lettem kérdezve, mintha csak orvosnál lettem volna. Meg is kellett mutatnom pontosan hol szokott fájni a fejem, mert annak megfelelő helyre került a piercing (itt ugye az is fontos, hogy melyik oldalon szokott fájni). Nos habár le lett fagyasztva a fülem, elég kellemetlen volt,  de nekem nagyon alacsony a fájdalomküszöböm. A szúrás pillanatában tudtam, hogy jó helyre került, mert éreztem egy pillanatnyi tompa fájdalmat ott, ahol egyébként is fájni szokott. Az utána következő napokban már éreztem is a hatását, többször észrevettem, hogy kezdene fájni a fejem, de pár perc múlva már meg is szűnt.


Viszont! Mivel ez a percing úgy működik, hogy folyamatosan stimulál egy akupresszúrás pontot, nagyrészt csak azon a területen "hat", ahová szúrva lett. Vagyis, más területen a fejfájás ugyanúgy megjelenhet - ahogy történik nálam is. Tehát a piercing működik, de van, aki nem tud teljes mértékben megszabadulni a fájdalomtól. Ez teljesen egyéni, viszont ez a ritkább. Így ha te is fejfájással küzdesz és szinte marékszám szeded be a gyógyszert, próbáld ki inkább a migrén piercinget.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.