Hajfrissítő házilag

5/06/2013
Bizonyára nem én vagyok az egyetlen, akinek a haja kegyetlenül magába szív minden szagot, ha csak kilép a házból. Erre találtam ki egy nagyon olcsó megoldást.
Több hajfrissítőt is próbáltam erre, de a szagokat csak lefedte, de nem szüntette meg. A napi hajmosás meg ugye tudjuk, hogy nem tesz jót a hajnak, így azt alapból elutasítom. Hosszas keresgélés és utánajárás után végre találtam egy nagyon egyszerű, olcsó, házilag is elkészíthető hajfrissítőt. Egy kevés szódabikarbónát és vizet elegyítsetek el egy pumpás vagy permetezős flakonba (ez utóbb pl. Jysk-ben 200 Ft), majd 1-2 pumpálásnyit fújjatok a hajatokra. Vigyázzatok, hogy ne essetek túlzásba, mert ez nagyrészt víz, és könnyen olyan hatást kelthettek, mintha megáztatok volna. Aki szeretné, tehet bele pár csepp citromlevet, 1(!) csepp illóolajat, vagy 1-2 fújásnyi parfümöt, hogy illatozzon a hajatok. Ez az oldat nemcsak, hogy szagtalanítja és frissíti a hajatokat, hanem meggátolja, hogy további szagokat szívjon magába (a cigifüst meg se kottyant neki).
Szóval kísérletre fel, sok sikert! :)

Fontos! Minden használat előtt rázzátok fel a flakont!


1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.