Termékteszt: Stella Vitaline Professional korpásodás elleni sampon

Azért választottam ezt a sampont, mert ultrakímélő, és zsíros hajra is használható. Mivel nagyon kedvező az ára, hisz 1 literes és 1600 Ft, gondoltam kipróbálom.
Mikor felnyitottam a flakont, akkor jött az első meglepetés, mégpedig az illata. Még sose találkoztam rágógumi illatú samponnal, így nagyon megörültem ennek :) Persze öcsém is rögtön lecsapott rá, amint észrevette... Én először egy üres flakonban felhígítottam, utána kezdtem el használni. Szépen tisztítja a hajat, jól habzik, és mosás közben végig érezni a kellemes illatot, így a hajmosás vidáman fog telni. Nem zsírosítja a hajat, tényleg nagyon kíméletes, és sokáig érezni az illatát :) Fontos még megemlíteni, hogy SLES-mentes, és az INCI között alkoholt sem találtam.

forrás: stellabeauty.hu


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.