Teszt: Subrina hajbalzsam festett hajra

Teljes nevén Subrina Professional Nutrisence Colour Conditioner. Festett hajra használandó balzsam kimondottan olyan hajra, amely vegyi kezeléseknek lett kitéve, mint például dauerolás, szőkítés, oxidációs hajfestés - melynek pontosan ezért speciális ápolásra van szüksége



Anyu vette magának, de mivel nekem elfogyott a balzsamom, kipróbáltam, hisz nekem is festett a hajam, és töredezős a vége. A flakonon úgy írják, hogy vigyük fel a nedves hajra, fésüljük ki a hajat, hagyjuk hatni 3 percig, majd mossuk le. Mivel nagyon ellene vagyok, hogy a vizes hajamat fésülgessem, kicsit gondolkoztam rajt, hogy megtegyem-e, de gondoltam ha ez van a dobozra írva, most az egyszer kipróbálom. Tudni kell, hogy nekem nagyon könnyen kócolódik a hajam, főleg mosáskor. Feltettem hát a balzsamot, és elkezdtem belefésülni a hajamba. Ekkor jött a meglepetés, hogy szinte akadály nélkül siklik a fésű a hajamban! Nem akartam hinni a szememnek. Ez a balzsam hihetetlen jó, eddig ilyen hatást csak pakolással tudtam elérni, balzsammal soha. Nagyon ügyesen könnyen fésülhetővé tette a hajamat, és nagyon puha is lett tőle. Az illatát nem igazán tudtam meghatározni, az annyira nem nyerte el a tetszésemet, de a hatása mellett ez már nem is igazán érdekelt. Többek között mandulakivonatot, keratint, E és F vitamint tartalmaz (ezt egy külön bejegyzésben láthatjátok, hogy mi mindenre jó), ráadásul védi is a hajat az elektrosztatikus feltöltődéstől (ezt tapasztaltam is). Mivel kevés kell belőle, sokáig elég, 200 ml olyan 900 Ft körül mozog, viszont ha a Stella oldalán rendelitek, akkor a samponnal együtt csomagban 1200-1300 Ft, szóval így jobban megéri.
Fodrászkellékesnél vagy interneten tudjátok beszerezni.
forrás: stellabeauty.hu

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.