Egy kis smink

Ez az első sminkes sbs-em, jelenleg lilás kedvemben voltam, az alapján alkottam. Remélem tetszeni fog :)

Először természetesen hidratálni kell a bőrt, majd megvárni, míg a krém beszívódik. Ha sminkeltek mindig figyeljetek oda, hogy ne tápláló krémet tegyetek fel, mert az zsíros hatású marad a smink ellenére is.
Következik az alapozás. Én 2 különböző színű alapozót kevertem össze, az egyik a téli alapozóm (világosabb), a másik nyári (bár még mindig sötét), ráadásul mindkettőnek más előnyös tulajdonságai vannak, így egyszerre érvényesül mindkettő.
Világos: Catrice Infinite Matt 030 apricot beige árnyalat
Sötét: Catrice photo finis 050 deep bronze árnyalat





A szemzugba fehér szemhéjport teszek, az egész szemhéjra lilát


Fekete szemceruzával kihúzom a szemem, majd sötétszürkével satírozom


2 különböző szempillaspirált használtam az összehasonlítás miatt, meglepően hasonló lett az eredmény

balra: Catrice Glamour Doll, jobbra: Rimmel Extra Super Lash

Finish kép:



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.