Szőrtelenítés 5. rész - Epilar System

4/29/2013

 Ebben a  cikkben egy új módszert fogok bemutatni a végleges szőrtelenítésről, amit bárki otthon is elvégezhet.
Már írtam, hogy a tartós szőrtelenítések milyen körülményesek, és elég drágák is, így sokan nem engedhetik meg maguknak. Szerencsére ma már létezik egy olyan megoldás, amely áttörést jelent a tartós szőrtelenítés körében. Ez a termék az EPILAR® SYSTEM, mely forradalmasítja a szőrtelenítési eljárásokat. Skandináv orvosok és biokémikusok fejlesztették ki, és mára már Európa és az Amerikai Egyesült Államok vezető eljárásává vált. Az EPILARregistered  SYSTEM egy szabadalmazott, törvény  által védett, egyedülálló, a maga nemében páratlan, enzim alapú, maradandó szőrtelenítést  eredményező eljárás. A lézeres és villanófényes (IPL) kezelésektől eltérően gyorsan és fájdalommentesen használható minden bőrtípus és szőrszín esetében, akár barnulás után, szolárium használata esetén is bármely évszakban, kockázat nélkül. Hatásossága az emberi szervezet saját enzimjén, a tripszinen alapszik, ezért mindenki alkalmazhatja, férfiaknak és nőknek egyaránt, kortól függetlenül! Nem okoz allergiát, nem hatol be a bőr mélyebb rétegeibe és nem kerül be a keringési rendszerbe sem. Az EPILAR eljárás nem csupán a szőrmennyiséget csökkenti, hanem a szőrbenövés, illetve a szőrtüszőgyulladás kockázatát, és a következő szőrtelenítési eljárás fájdalmasságát. Emellett ritkábban kell majd szőrtelenítésre járnunk, nem utolsósorban pedig bőrünk selymesebbé és rugalmasabbá válik.
Kezelés menete: Az EPILAR® géleket közvetlenül gyantázás vagy csipeszelés után kell alkalmazni, mivel hatását közvetlenül az „üres” szőrtüszőre fejti ki. Vagyis nincs más dolgunk, csak a legyantázott vagy csipesszel, illetve epilálással szőrtelenített bőrfelületre a szőrtelenítés után azonnal, de legkésőbb 15 percen belül kenjük fel a gélt és már készen is vagyunk az első kezeléssel.
  Fontos! Az EPILAR
registered módszer is sorozat kezelést igényel. A szőrszálak száma kezelésenként kb. 20 %-kal csökken. A harmadik kezelés után már általában látványos az eredmény, a végleges hatáshoz 8-12 kezelésre van szükség.
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet ez a lehetőség, még több részletet megtudhatsz a cég honlapján, rendelés esetén kérlek  jelezd a cég felé, hogy hol hallottál a termékükről



5 megjegyzés:

  1. Kedves Nicole! Eléggé felkeltette az érdeklődésemet a poszt után ez a termék meg az egész eljárás. :)
    De néhány dolog homályos kicsit... Például az, hogy nem tudtam meg a bejegyzésből, hogy pontosan mit is csinál ez a bizonyos enzim a szőrrel, illetve a szőrtüszővel. Milyen folyamat játszódik le a bőrön/bőrben alkalmazásakor? Néztem az általad linkelt oldalakat és láttam jónéhány kozmetikát a közelembe, ahol dolgoznak ezzel. Ilyenkor meg kell venni x tubust és a kozmetikus kisasszony plusz pénzért felapplikálja gyantázás után? (Ezt milyen árban mérik vajon? Te nem használod?) Vagy hogy megy pontosan? Előre is köszi, ha válaszolsz! :) Üdv, Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Évi!

      Köszönöm a kérdésed. A bőr mélyebb rétegeiben semmilyen reakció nem zajlik le, csak kizárólag a szőrtüszőkre hat az enzim.
      A gyantázás vagy epilálás következtében a kihúzott szőrszálak által a szőrtüszőkbe nyitott kis csatornákon keresztül beszivárog a krém hatóanyaga a Trypsin , és a Trypsin mint fehérje bontó enzim, kicsapja a szőrtüsző fehérjéit ezáltal megsemmisíti azt. Így az adott szőrtüszőkben többet nem fog kinőni a szőr.

      Ha kozmetikussal csináltatod, nem neked kell vinned a krémet, hanem van nála, amivel dolgozik. De én mindenképp azt javaslom, hogy érdemesebb megvenned saját részre, mert sokkal gazdaságosabb és olcsóbb, mintha minden esetben kozmetikushoz mennél. A kis kiszerelésű krém ára kb. annyiba kerül, mint egy alkalom lézeres vagy ipl-es kezelés (és ugye abból is több kell). Ráadásul nem szükséges hozzá szakmai tudás, mert otthon gyantázás vagy epilálás után magadnak is meg tudod csinálni, pontos leírást is mellékelnek a szetthez, de ha bármi kérdésed van, a cég szívesen áll a rendelkezésedre, valamint én is segítek, ha tudok :)

      Remélem megkaptad a választ a kérdéseidre, szép napot! :)

      Törlés
  2. Kedves Nicole!

    Mi a tapasztalatod, általában az embereknél mennyire használ ez az Epilar?
    Én már több, mint egy éve használom, valami csökkenés van, de többet vártam a krémtől. Lassan feladom...
    Üdv: Gizella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gizella!

      Sajnos saját tapasztalatom sajnos nincs a termékről, pont az ára miatt nem mertem belevágni én sem. Mennyi az a kevés? Látványos? Vagy annyira nem? Elnézést az intim kérdésért, de mennyire vastag/erős a szőr? Mert az is befolyásolhatja

      Törlés
    2. Kedves Nicole!

      Köszönöm a választ.
      Ritkábban és lassabban nő vissza szőrszál, de nő.
      Szerintem erősebb a szőrszál, nem pihe, mivel az arcomon mindig is csipesszel huzigáltam ki, és 50 éves vagyok.
      Vannak ősz színű szőrszálak is.
      Most próbálkozom a Maxepillel, hátha segít, az ára jobb.

      Gizella

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.