Termékteszt: Essence Maximum Definition szempillaspirál

A megfelelő szempillaspirál megtalálása sokak számára nem könnyű. Én is próbálkoztam ezzel-azzal, míg végül rátaláltam a kedvencemre :)
Ezelőtt Astor spirált használtam, de mivel az megszűnt, kénytelen voltam keresni egy normális spirált. Hosszas keresgélés után rátaláltam erre, amit csak és kizárólag a keféje miatt vettem meg, bár sok reményt nem fűztem hozzá, mert túl olcsónak tűnt (8-900 Ft között van). De aztán az első használat után szerelem lett belőle. A hagyományos keféjű spiráloktól mindig csomós lett a pillám, nagyon furán álltak, de ennek a keféje nagyon jó fésűs, így teljesen szétválasztja az összes pillámat, egyáltalán nem csomósodnak össze (nem egyszer kérdezték már, hogy műpillám van-e). Nagyon tartós, nem maszatolódik, nem kenődik, és még nem kerültem olyan helyzetbe (még strandon se, mert bevallom töredelmesen nem mindig bírom ki, hogy ne fessem ki a szemem strandra is...), hogy lefolyt volna. Egy szó mint száz, a legjobb spirál, amit valaha próbáltam, az árához képest pedig még jobban megéri.




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.