Mi van a táskámban?

2/19/2014
Többen kértétek, hogy legyen ilyen poszt, most végre elkészültem vele :)
Először is a táska. Még kb. 5 évvel ezelőtt vettem, első látásra megtetszett, bár napokig gondolkoztam rajt, hogy megvegyem-e. Végül mégis a kosaramban landolt. Bár nagynak tűnik, mégsem fér el benne túl sok minden, ami nem baj, mert szokásom minden vacakkal telepakolni a táskámat "ha nincs nálam biztos kelleni fog" címszóval.

Ömlesztve a tartalma:

Lássuk egyesével:
Nedves törlőkendő: utazáshoz elengedhetetlen, ezért mindig van nálam hol "sima", hol fertőtlenítős kivitelben. Ez pl. Ebelin nedves törlőkendő, ezt leginkább az illata miatt imádom.

Naptár
Ez az egyik dolog, ami nélkül egy lépést sem teszek. Rá a mérete és a színe miatt esett a választásom. Csináltam egy képet a beosztásáról is. (a toll elengedhetetlen hozzá)


A másik dolog, ami nélkül nem tudok létezni, az a telefonom. Mindig van nálam egy fülhallgató is.

Ami még nálam van, az egy barack színű szájfény és a labellom.


Ami a képekről lemaradt: gyógyszer (sajnos nagyon fejfájós vagyok) és pici tubusos kézkrém, ami most kifogyott, és még nem vettem újat.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.