Teszt: Garnier Essentials 24h hidratáló arckrém száraz bőrre

Habár kozmetikusként mindenkinek professzionális terméket szoktam ajánlani, sokan mégis az egyszerűbb megoldást választják, és drogériában vásárolnak arcápoló termékeket. Nekik segítek ezzel az új cikksorozattal.
Természetesen saját magamon tesztelem az új termékeket, a saját bőrtípusomnak megfelelően. Soha nem volt még Garnier arckrémem, így először utánanéztem a lehetőségeknek, és erre esett a választásom.

Amit a Garnier ír róla:

"A Garnier Essentials rózsa kivonattal teljes körű ápolást nyújt a száraz és érzékeny bőr számára. Hidratáló multiaktív formulája védelmet nyújt a méreganyagok ellen, óvja a bőrt a külső káros hatásoktól és optimális hidratálást biztosít 24 órán át. Teljes körű ápolást és azonnali megkönnyebbülés-érzetet nyújt a száraz és érzékeny bőrtípus számára. Egyesíti a rózsa kivonat védő erejét, a hidratáló glicerint és az antioxidáns E-vitamint a ragyogó és bársonyos bőrért."

Tapasztalatok:
A bőröm az utóbbi időben eléggé ki volt száradva, mert nem volt elég rá az előző krémem, amit tesztelés céljából használtam ilyen sokáig, és ez lett az eredménye. Már az első néhány használat után éreztem, hogy nagyon tetszik a bőrömnek, egész nap puha, hidratált, egyáltalán nem húzódik, nem érzem és nem is látom száraznak. Gyorsan beszívódik, nincs zsíros érzés utána. Az illata szerintem nagyon kellemes, "tipikus krém" illat, ami hamar elillan. Az, hogy télen elég lesz-e az arcomra, majd kiderül, de az eddigi teljesítménye miatt sok reményt fűzök hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.