Teszt: NYC Smooth skin perfecting primer

10/30/2014

Régebben nem gondoltam, hogy szükségem van primerre. Egészen addig, amíg ki nem próbáltam egyet...
A Rossmannban találkoztam a NYC primerével, rögtön meg is néztem a Krémmánián az értékeléseket. Mivel akkor még senki nem írt róla, gondoltam ennyi pénzért kipróbálom, hátha a véleményemmel tudok segíteni másoknak.
Már az első használat után éreztem, hogy jóban leszünk, de vártam még, amíg megfelelő tesztet tudok írni róla.
Attól senki ne ijedjen meg, hogy tele van apró csillámokkal, a smink elkészülte után nem látszanak. Gyorsan beszívódik, nem kell sok belőle, nem érezni, hogy fulladna alatta a bőr. Nálam az apró ráncokat is feltölti, és hosszú órákon keresztül a helyén tartja az alapozót. 4-5 óra múlva a t-vonalamat újra kell púderezni, de ez jó teljesítmény, ha figyelembe vesszük, hogy primer nélkül ez az idő kb. 2 óra. Ennyi pénzért teljesen megéri, ha elfogy lehet, hogy kipróbálok más márkát is, mielőtt kimondanám, hogy ő az igazi.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.