Glamour-napi shopping

10/11/2014
Életemben először vettem részt a Glamour-napokon, de biztos vagyok benne, hogy nem utoljára. Ha érdekel Titeket miket vettem, olvassatok tovább :)
Már a kuponok válogatásánál nagyon izgatott voltam, és alig vártam a hétvégét. Bár sok dolgot nem vettem, mégis meglepődve tapasztaltam, hogy mennyit tudtam spórolni. Leginkább 2 dolog piszkálta a fantáziámat, mégpedig, hogy milyen hajfestéket választok majd, másik pedig, hogy végre megvehetem a Rimmel Lasting Finish 25H alapozóját.

A dm-ben kezdtem a vásárlást, úgy terveztem, hogy ott veszek meg mindent. Sajnos mikor a smink részlegre értem, akkor ért a legnagyobb csalódás, mivel nem volt Rimmel állvány. Sebaj, majd a Rossmannban. A hajfestékekhez érve sokat tanakodtam, nézelődtem, hogy melyik legyen, végül 2 doboz Palette Intensive Color Creme landolt a kosaramban (még sosem próbáltam). Utána megkerestem a jelenlegi kedvenc Fa tusfürdőmet, majd vonultam a kasszához.
A többi terméket a Rossmannban sikerült megvennem. Ott végre volt Rimmel állvány, és szerencsére alapozó is bőséggel. Az arcápolóknál járva láttam meg a Garnier arctejet száraz bőrre, és amit a flakonon olvastam, meggyőzött. Ezután választottam anyunak egy éjszakai krémet, amire jól ráéreztem, mert az előzőben már nagyon kevés van neki. Magamnak nem vettem most krémet, mert amit használok a Garniertől, azt mindig kapok az egyik eurós boltban nagyon jó áron.

Bár nem vettem sok dolgot, de így is kb. 3500 Ft-ot spóroltam, ami több, mint jó. Úgy gondolom ezentúl egyszer sem fogom kihagyni a Glamour-napokat, több szempontból sem. A termékekről részletes tesztet is írok majd.

Ti ki tudtátok használni az akciókat?


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.