Teszt: Palette Intensive color creme - zafír fekete

A Glamour-napokon vettem ezt a festéket. Az előzővel a legutolsó festés óta nem vagyunk jóban, így újra elkezdtem válogatni a bolti festékek között.
Zafír fekete színt választottam, ilyen árnyalattal még nem próbálkoztam. Barátnőm szerint jó választás volt, ő már többször próbált ilyet.

A doboz tartalma:
50 ml festékkrém
50 ml színelőhívó
kesztyű
használati útmutató
Ami furcsa volt, hogy nincs benne festés utáni pakolás.



A hajfestést anyu szokta végezni, nekem valahogy sose állt a kezemre. Az állaga krémes, jól kenhető és szépen eloszlethetó. Az illata nagyon kellemes, szerintem virág illatú, ami miatt nem zavaró a festékekre jellemző szúrós, kellemetlen szag.
A hatóidő letelte után (szerintem) könnyebb eltávolítani, mint az eddig használt festékemet.





Szárítás után jött a kellemes meglepetés: a hajam gyönyörű fényes, amilyen eddig még nem volt. Nagyon puha tapintású, és az illata is megmaradt másnapig.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.