Bioderma Nodé DS+ sampon 2. rész

Már írtam nemrég egy félidős tesztet a Bioderma Nodè DS+ samponról. Akkor megígértem, hogy lesz egy újabb bejegyzés, miután elfogyott a sampon. Itt a cikk, bár a sampon nem fogyott el...
Nos... Talán kicsit elhamarkodott volt az első cikk megírása, bár a fél flakon elhasználása elegendő időnek tűnt, hogy megfelelő tájékoztatást adhassak.

Akkor azt írtam, hogy a fejbőr viszketést már a második alkalommal megszüntette, így örültem, hogy hatásos lesz. Vártam, várakoztam, de a hajhullás nem akart elmúlni. Hajmosás után mindig néztem, hogy körülbelül mennyi hajam jött ki, de sajnos nem csökkent a mennyiség.

Már több, mint egy hónapja használtam a terméket, a 3 hetes intenzív kúrát végigvittem, már a fenntartó kezelésnél tartottam. Úgy gondoltam, hogy már kell, hogy legyen valami eredmény, de sajnos csalódnom kellett.

Ez persze nem azt jelenti, hogy másnak sem fog használni, de zsíros korpás hajra lehet, hogy nem ez lesz a megfelelő választás.

Azóta már megvettem egy másik sampont, ami kifejezetten erre a problémára kínál megoldást, remélem ez már tényleg be fog válni. Teszttel pár hét múlva jövök ;)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.