Ősz

10/06/2015
Itt van az ősz, itt van újra... Már a második őszi hónapba léptünk, de ez a bejegyzés csak mostanra fogalmazódott meg bennem.



Eddig az őszben csak az októbert szerettem, mert akkor van a szülinapom. Idén viszont rájöttem, hogy kb. mindent szeretek az őszben: a színeket, a hűvös reggeleket és estéket, a zárt cipőket, kabátokat, kötött pulcsikat, stb. Szeretem a hulló faleveleket, a színes lombkoronákat, az őszi napfelkeltét munkába menet.

Forrás: dreamatico.com

A jegesteát felváltja a finom, meleg, gőzölgő tea a reggeli mellé, és az esti kakaózás a tévé előtt :)

Az idén végre teljesült egy álmom, és vettem egy ballonkabátot és egy hozzá illő táskát. Erről egy későbbi bejegyzésben írok majd.

Forrás: salon.com

Bár az ősz nagyon gyorsan el fog telni a karácsony miatt (főleg, hogy sok helyen októberben is a Jingle bells szól karácsonyi dekoráció közepette), de ettől függetlenül szeretem, még a sok eső és korai sötétedés sem veszi el a kedvem tőle.

Nekem erről szól ez az évszak. Nektek melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.