Szülinapi haul :)

10/20/2015
Múlt héten szülinapi bevásárló körutat szerveztem magamnak, lássuk miket vettem :)
Most jól jött, hogy ősszel van a szülinapom, mert több olyan dolog is kellett, ami a hűvös időkben aktuális.

Ballonkabát
Már tavasz óta szeretnék egy bézs színű ballonkabátot, és végre teljesült az álmom :)
Néztem több félét is, vékonyabbat, vastagabbat, végül ennél maradtam. Ilyenkor ősszel egy melegebb pulcsival vagy mellénnyel bőven elég.

Cipő (CCC)


Igaz ehhez már kicsit hűvös van, de mostanában úgy vettem észre, hogy kezd nőiesedni a stílusom, és az edzőcipők, sneakerek már nem állnak olyan közel hozzám, mint eddig. Ezért is nézelődtem a nőiesebb jellegű cipők között, így erre esett a választásom.
2 anyaga van a cipőnek: velúr és lakk. Mindkettőhöz vettem ápolószert is, aminek használatát be is mutatom majd nektek. A talpa hihetetlenül kényelmesen van bélelve, jó benne járni.

Bakancs (CCC)
Mivel kellett valami meleg lábbeli is, sok kép megnézése után döntöttem a bakancs mellett. Mikor a boltban megláttam, szerelem volt első látásra.
Utoljára gyerekkoromban volt ilyen bakancsom, imádtam, hóban-fagyban jó barátom volt.
Az anyaga műbőr, ehhez szintén vettem ápolószert, erről is készítek majd egy bemutató tesztet.

Táska (Deichmann)

Eljött az ideje, hogy lecseréljem a fekete táskámat, mert 6 éven keresztül nyúztam, és már eléggé meglátszott rajta. Mivel a CCC-ben kissé drágák voltak a táskák, ezért bementem a Deichmannba körülnézni. Ekkor találtam rá erre a táskára, ami rögtön megtetszett.
Anyaga: műbőr, a bakancsomhoz vett ápolószer jó ehhez is.
A belseje nem osztott, csak egy zseb van az elülső felén, egy cipzáras pedig a hátulsón. Több dolog fér bele, mint a másik táskámba, lényegében ez volt a fő szempont a kiválasztásnál.

Ez volt az én ünnepi shoppingolásom, fárasztó volt, de szerintem megérte :)

2 megjegyzés:

  1. Szuper a kabát, nekem is jó lenne ilyen. És a táskáért is fáj a szívem. Boldog születésnapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) Sose késő beruházni egyikre sem ;) :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.