A hetem képekben

Igazából nem is tudom hol kezdjem, hogy csináljam. De elindulok egy vonalon, és meglátom mi lesz belőle, és legfőképp, hogy mennyire fog nektek tetszeni az ilyen jellegű poszt.


Végre valahára minden formában beköszöntött a tavasz, amit nagyon vártam már. Több tavaszi dolog is előkerült a szekrényből, fiókból, főként a színekre, illatokra gondolok elsősorban. 

Én azok közé tartozom, akik évszakonként váltogatják a parfümöket. Egyelőre 2 illatom van tavaszra-nyárra, az egyik a Lancome-tól a La vie est belle, másik pedig CK Euphoria. Mindkettőt egyenesen imádom, bár az utóbbi nálam emellett még az alkalmi parfümöm is. Tervezek venni egy új illatot, de egyelőre nem találtam meg az igazit.

Sminkből is végre tudok vidám, rózsás-barackos színeket használni, igaz sajnos túl sok helyre nem járok mostanában, de ha már reggel rossz napom van, egy szép sminkkel valamelyest tudok javítani a kedvemen. Ja, és a fekete órákat is eltettem "télire".



Bár elkiabálni még nem merem, de úgy néz ki találtam végre egy jó fogorvost, amire hosszú évek óta nem volt példa. Kedves, aranyos, nagyon-nagyon tapasztalt, és remekül meg tudja nyugtatni az embert, a munkája pedig magáért beszél. Még jó pár alkalommal el kell mennem hozzá, mire elmondhatom, hogy minden rendben van a fogaimmal, de tudom, hogy ez nem tart sokáig, mert borzasztó romlandóak a fogaim. Sajnos még 2019-ben sem lehet elmondani, hogy "mindegy kihez mész, mindegyik jó". Már gyerekkoromban rossz tapasztalatokat szereztem, így felnőttként is normálisnak mondható, ha félek egy-egy fogorvosi látogatásnál. Ti is így vagytok vele?

El se hiszem, hogy végre tudtam venni magnóliafát. Már pár éve keresek, de a környékünkön nagyon drágán adják őket. Amint láthatjátok, a Tesco-ban vettem, és csak 999 Ft volt. Igaz elültetni még nem tudtam, mert ki kellett vágatni két beteg fát, és rádőltek volna szegénykére... Ha érdekel titeket, rendszeresen beszámolok majd a fejlődéséről.

A körmömre is sort kerítettem, ezelőtt piros volt, de mivel temetésre is kellett mennem, ezért mindenképpen meg kellett csinálnom nagyon visszafogottra. Habár végzett szakemberként (sem) szabadna Kínából körmös termékeket vásárolnom, mégis kipróbáltam néhány fajtát (márkát). A képen látható Rosalind nagyon jó értékeléseket kapott, és nálam is nagyon jól teljesít. Természetesen alap- és fedőrétegnek jó minőségű, Magyarországon forgalmazott termékeket használok - fő a biztonság. Szeretnétek, ha részletesen írnék azokról az Aliexpress-es márkákról, amiket használok? Belefutottam olyanba is, ami abszolút nem vált be.

Végre megérkeztek a telefontokjaim, Aliról rendeltem őket. Mindkettő szilikon, amit bár nem szeretek, ezeknek mégsem tudtam ellenállni. Van még rajtuk kívül kettő másik, de ők a jelenlegi kedvenceim - szerintem értitek miért :)

Nem tagadom, imádok játszani, legyen szó akár kártyáról akár társasjátékról. Eddig - mondjuk úgy - nem volt kivel, viszont most már végre van olyan, aki ugyanúgy szereti ezt a fajta kikapcsolódást mint én. Kezdetnek, vagyis pontosabban folytatásnak - mivel egy 1000 db-os puzzle-t már kiraktunk - vettem egy pakli magyar kártyát (a régi eltűnt lakásfelújításnál), és dominót. Nagyon jó szórakozás, amit mostanában sajnos sokan elfelejtenek, mert egyszerűbb kézbe venni (és a gyerek kezébe adni) a telefont, laptopot, és azon játszani, mint hogy leülne a család egy asztal köré és beszélgetnének játék közben.
A szívem vágya egyébként egy Monopoly, viszont a legújabb verzió nekem valahogy nem szimpatikus, régit meg már alig találni. De nem adom fel a keresést, előbb-utóbb meglesz.

Gondolom már mindenki látta, hogy az Airwick illatmécsesek limitált kiadásai (gondolom téliek) kiárusításban vannak a Tesco-ban ill. a DM-ben (a Rossmann-ról nem tudok), és nyilván mindenki tisztában van azzal is, hogy - enyhén szólva- nem a Tesco-ban a legolcsóbbak. Féláron van (volt?) mindkét helyen, de mire a tudomásomra jutott, addigra már nagyon ki volt fogyva a hozzám legközelebbi Dm-ben, így csak ezt a kettőt tudtam megvenni - a másik kettőnek nem tetszett az illata. Mondjuk nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem tűnik csak úgy, hogy korábban sokkal intenzívebbek voltak az illatmécsesek?

Ezek történtek velem az elmúlt 2 hétben, ha valami érdekel titeket, vagy van bármi véleményetek az elhangzottakkal kapcsolatban, írhattok itt is a bejegyzés alatt, vagy privátban, próbálok mindenre válaszolni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.