Így sminkeltem tiniként

4/25/2019
Főképp a korombeliek vagy a még kicsit idősebb korosztály mosolyogva gondol vissza a tinikorára, az akkori divatra, sminkekre, frizurákra. Néhány dolog teljesen eltért a ma megszokottól (és itt most nem a viselkedésbeli különbségekre gondolok, azt inkább nem firtatnám), de pont emiatt jó néha visszaemlékezni, régi képeket visszanézni.


Tavaly láttam még sok ilyen videót, magyar és külföldi bloggerektől/vloggerektől egyaránt, és nagyon tetszettek. Én is próbáltam valami hasonlót összehozni, igaz én videó helyett képeket hoztam.

Tizenévvel ezelőtt még nem voltak jútúberek, nem volt facebook, instagram, akkoriban bontogatta szárnyait az iwiw, ami elit dolognak számított az myvip-el szemben. Viszont akkoriban ezek nem arról szóltak, mint manapság a közösségi média, de ez is egy más téma.

Lényegében csak az újságokból tudtunk ellesni pár sminktrükköt, vagy a videóklipekből próbáltunk leutánozni valamit. Nekem akkoriban több korszakom volt, kezdődött a feketével, aztán jött a semmilyen, aztán megint fekete, "repper", majd végül rózsaszín. A sminkem viszont szinte mindig ugyanolyan volt, vagy pedig semmilyen. Átmenet nem volt. Imádtam a feketét és a rózsaszínt, bár nem egyszerre hordtam a két színt, hanem ezeket is a különböző korszakaimban. A szemöldökömet vastagon húztam ki ceruzával, szempillaspirált nem használtam, csak körbe fekete szemceruzát, ami ma már nevetségesnek számít, de akkor sokan sminkeltek így. Na de nem is szaporítom tovább a szót, itt vannak a képek az akkori, és a mostani sminkemről.

Természetesen a két szemöldököm sosem volt egyforma


Rúzst, szájfényt egyáltalán nem használtam, csak ajakápolót


Tinikori sminkemhez képest a mostani

Igen, akkor általában foltosra sikeredett a szemhéjfestés

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.