Glamour nap 2019 tavasz

Immáron 3. éve, hogy aktív résztvevője vagyok a shopping ünnepnek. Először még egyedül mentem, aztán anyut is megfertőztem vele, így már együtt vetjük bele magunkat a vásárlásba.

Még a Glamour napok előtt írtam egy cikket, hogy hogyan kell felesleges pénzköltés nélkül vásárolni, remélem néhányotoknak segítettek a tanácsaim. Nekem biztosan :)

Elsődleges szempont volt olyan dolgokat venni, amik viszonylag gyorsan fogynak. Ilyenek a hajápolási termékek, ezek közül vettem már bevált dolgokat, viszont egy újdonság is került a kosaramba, mégpedig a L'Oreál új samponja, ami a "Dream long" névre hallgat. Kíváncsi vagyok milyen lesz. A kötelező termék a Pantene "Intensive Repair" sampon, a Gliss Kur "Fiber therapy" pakolása, és most megvettem a balzsamját is. 

Arcápoló terméket most nem vettem, egyrészt, mert abból még van néhány hónapra elegendő, másrészt pedig arckrémből Ilcsit szeretnék venni, kozmetikus tanuló koromban szerettem, és most újra visszatérek hozzá. 

Az Orsay-ben és a H&M-ben szerettem volna inkább vásárolni, ráfér a ruhatáramra a frissítés, főleg ha azt nézem, hogy november-decemberben nagyon jó dolgokat tudtam kifogni utóbbiban. Most viszont sajnos csalódnom kellett, az Orsay-ben 2 dolgot találtam, egy akciós nadrágot, és egy ujjatlan blúzt, persze egyikre sem tudtam használni a kupont, így ott nem jártam túl sok szerencsével. Ezután betértünk a H&M-be, amit - nem túlzok - háromszor is végigjártam, de csak egy topot és egy nadrágot találtam (ami viszont nem lett jó, így vihetem vissza kicserélni). Egyrészt az ott kapható tavaszi színek számomra nem voltak túl tavasziasak (khaki és rengeteg fekete), másrészt rövidujjú blúzokat alig találtam. A Tescoban viszont nagyon örültem, hogy végre ismét volt a méretemben a sárga naciból, ez kicsit javított a kedvemen.

Kikben vettem még néhány dekorációs dolgot, meg két serpenyőt. Találtam a Rossmannban néhány sminkterméket is, amik közül igazából a bronzosítóra volt szükségem, mert az előző elfogyott, viszont a szemhéjpúder palettát nem tudtam ott hagyni, valamint vettem két Isana tusfürdőt, mert most azokra is volt kupon (nem mintha amúgy drágák lennének, sőt). Az egyik az új kávés-vaníliás illat, másik pedig a limitált kategóriás Paris. Nagyon jó illata van mindkettőnek, remélem fürdés után is lehet majd érezni.

Ja, viszont amin nagyon meglepődtem, hogy most már csak a Glamourhoz lehet kapni kuponokat, a többi újsághoz már nem adnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.