Elfogytak

Ismét elhasználtam végre néhány terméket, ismét vegyes érzésekkel

Most is vegyesen van itt minden: smink, testápoló, de zömével hajápolók.

Essence I love extreme szempillaspirál
Már többször szerepelt a blogon ez a termék, egy örök kedvenc, így sok dolgot nem is tudnék róla írni. Nálam ez a spirál mindig elfogy, sose volt olyan, hogy beszáradt volna, vagy lejárt volna a szavideje.

Ryis Natural testápoló
A márkával tavaly előtt karácsonykor ismerkedtem meg, mikoris egy ilyen csomagot kaptam ajándékba. A testápolót csak jóval később kezdtem el használni, mert télen csak a sötétkék Balea, semmi más.
Ez egy teljesen natúr termék, mindenmentes, ami miatt kissé furcsa nekem, hogy nincs illata, de megszokható. Gyorsan beszívódik, jól hidratál, aki kíváncsi rá, hogy milyen, annak nyugodt szívvel ajánlom kipróbálásra.

Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis balzsam
Habár megvan/megvolt a kedvenc és jól bevált hajbalzsamom, a Garnier új termékcsaládja felkeltette a kíváncsiságomat. Elolvastam mindegyiket, melyik milyen hajra jó, majd így döntöttem emellett. Sajnos itt is túl sok reményt fűztem a termékhez, mert számomra nem hozta a várt "wow" hatást (pontosabban nem éreztem azt, hogy megfelelően ápolná a hajamat). Meg is bántam, hogy megvettem, alig vártam, hogy elfogyjon.

Gliss Kur Fiber Therapy pakolás
Egyik kedvenc hajápolási termékem, erről is írtam már többször a blogon, azóta is töretlen a lelkesedésem iránta.

Aussie 3 minute miracle reconstructor
Ezt valódi csodának gondoltam, miután elolvastam a leírását, és megláttam az árát... Igazából nem tudom, hogy milyen hajra fejlesztették ki, de a károsodott hajvégeimmel semmit sem tudott csinálni (pedig erre való). Vagyis szerintem kidobott pénz volt, nem igazán értem, hogy kinek van kitalálva.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.