Néhány random tény rólam

6/07/2020
A mai posztomban néhány eddig nem hangoztatott dolgot mesélek el magamról.



Orsinál olvastam egy ilyen bejegyzést, de még mielőtt azt hinné bárki, hogy az ő posztját másoltam le, magam is meglepődtem, hogy mennyi mindenben hasonlítunk.

1. Szeretem a macskákat
Már írtam egy posztot Liliről, előtte is szerettem a macskákat, de mióta családtag lett, azóta imádatom tárgyává vált(ak). Nagyon szeretem, nem is tudom elképzelni az életemet nélküle. Folyton azt nézem mikor mit csinál, nem tudok betelni vele. Már egy bő hónapja csatlakozott hozzánk Micó is, aki immár egy több, mint 3 hónapos fiúcska, a második naptól imádják egymást.

2. Szeretek korán kelni
Azon ritka emberek közé tartozom, akik szeretnek korán kelni. Ha nem kelek fel reggel időben (5:40), akkor egész nap mérges és hisztis vagyok, hisz akkor már az egész napnak annyi. Reggel és délelőtt fog a legjobban az agyam, így ilyenkor tanulok, majd a többi dolgommal délután foglalkozom.

3. Koffeinérzékeny vagyok
Nem is emlékszem már mikor vettem észre, de sajnos ez van. Mondjuk nem baj, mert így legalább biztosan nem viszem túlzásba a koffeint. Egyébként ez "hagyományos" módon jelenik meg: hányinger, szédülés, extrém esetben kéz- és lábremegés.


4. Antiszociális vagyok
Szeretek itthon lenni, szeretek egyedül lenni, szeretem, ha senki nem szól hozzám. Nem szeretem a tömeget, nem szeretem a sorban állást, nem szeretek ismerkedni, barátkozni, közösségben lenni.Ezek alapján el tudjátok képzelni, mennyire nem volt egyszerű évekig boltban dolgozni. Mielőtt bárki azt gondolná, ezt senki nem maga dönti el, senki sem önszántából lesz ilyen.

5. Itthon mindig összefogom a hajam
Még egy hasonlóság Orsival, hátközépig érő hajam van, de itthon mindig is összefogva hordom. Komolyan mondom, hogy még tévézés közben is zavar, ha mindenfelé lóg a hajam.

6. Folytassuk még egy közös dologgal: imádom a tésztát
Leginkább a spagettit, mert az ízlik a legjobban (tudom, hogy mind egyforma). A feltét szinte bármi lehet: hús, zöldség (kivéve a gomba), szósz, vagy szimplán tejföl és sajt.

7. 13 éves korom óta vagyok szemüveges
Bár ez nem teljesen ismeretlen dolog, hisz a képek egy részén szemüvegben vagyok, de már gyerekkorom óta hordanom kell. Mikor néhány évvel ezelőtt úgy tűnt, hogy beállt a szemem -2,5-re, elmentem boltba dolgozni, és az eladóként töltött évek alatt folyamatosan romlott tovább a világítás miatt. Nagyon szeretném megműttetni, de hallottam róla jót és rosszat is, így mindig elbizonytalanodom. A szemüveget utálom, kontaktlencse nem jött össze, így egyszer lehet mégis a műtét mellett döntök. Esetleg jöhetnek érvek-ellenérvek.

8. Lusta vagyok
Nagyon lusta vagyok, az nem is kifejezés mennyire. Ha olyan dolgot kell csinálnom, ami engem érdekel, akkor bárhogyan bármennyit képes vagyok foglalkozni vele, de ha más kér meg valamire, akkor már sóhajtozok és forgatom a szemeimet.

9. Én festem és vágom a hajam
Lehet, hogy már írtam erről, de ha nem, akkor majd most. Szőkítve van a hajam balayage (vagyis valahogy úgy) stílusban, amit szintén én csinálok rajt tavaly április óta.

10. 58 pár cipőm van
Persze ezek közül sokat nem használok, mert már nem divatosak, gondolkodom rajt, hogy eladjam őket.

11. 19 éves korom óta őszülök
Nem tudom melyik felmenőmtől örököltem ezt, bezzeg öcsémnek 28 évesen sincs egy ősz hajszála sem.

12. Imádom a rajzfilmeket
Kedvencem a Family guy, Lármás család, Pindúr Pandúrok, régi Scooby Doo, Sailor moon, Shrek, Amerikai fater, és néha a Spongyabob.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.