Hajápolási rutinom - szőkített haj ápolása

7/22/2020
Minden hajtípust ugyanúgy ápolni kell, a szőkítettnél csupán egy plusz termék van, amit érdemes használni.


Mikor fekete volt a hajam, Nicole Scherzinger volt a példaképem. Akkoriban is már írtam egy ilyen posztot, amire sokan kíváncsiak voltatok, amit ezúttal is köszönök. Mostanában viszont elkapott a "rövidhajatakarok" mánia, és Jennifer Aniston Jóbarátok-beli félhosszú frizurái tetszettek nagyon. Jelenleg ismét "longbob" hajam van, négyféle színnel festve (plusz a sajátom ugye). 9 évig derékig érő fekete hajam volt, szerettem, imádtam, de nyilván ahogy idősödünk, az ízlésünk is változik, így most a sokkal rövidebb hajat kedvelem. Egyébként mióta ekkora, ritkán fogom össze itthon, mert nem zavar annyira, nem lóg úgy előre pl. főzés közben.

Már középiskolás koromban is volt szőke a hajam, de akkoriban nem törődtem az ápolásával, aminek meg is lett az eredménye... Tanulva az akkori hibámból, és hogy egy ideje már tudatosan odafigyelek a szépségápolásra, a szőkítés kezdete óta ápolom a hajamat.

Elkezdtem hővédőt használni, életemben először. Hajszárítás és hajformázás előtt is befújom vele a hajam. Ez az Rosmannos Isana az első ilyen termékem, de meg vagyok vele elégedve. Az ára is kedvező, és elég sokáig elég.

Sampont több félét is használok, de persze nem mindet egyszerre: A Schauma Silver Reflex sampont használom a sárgulás megelőzése érdekében minden második mosásnál. A hajtövekre pedig Elseve Dream Long sampont használok, ami bár a hajvégek ápolására lett kifejlesztve, én csak és kizárólag a hajtövekre használom, mert nálam lassítja a zsírosodást.



Hajbalzsam és pakolás a már jól bevált Gliss Kur Fiber Therapy termékcsaládja. Mikor nem használom a sárgulás elleni sampont, a hajvégeket kétszer szoktam balzsamozni, az első adaggal "tisztítom" is a hajamat, ezt nem is hagyom rajt annyi ideig, mint a második balzsamozást (vagy ekkor pakolást).


A Pantene Intensive Repair hajvégápolót anyunál láttam először, persze ki is próbáltam. Nagyon meggyőzött a hatása, így vettem magamnak egyet. Nagyon jól ápolja a hajat és könnyű kifésülést biztosít - az illata pedig már csak hab a tortán.



Ez az én jelenlegi - és eddigi legjobb - hajápolási rutinom. Ti használjátok valamelyik terméket közülük?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.