Kedvenc Aliexpress-es termékeim

Az Aliexpress sikere töretlen, még a Covid-19 ellenére is. Nálunk nincs olyan nap, hogy a postás ne vinne valakinek csomagot a településen.

Régóta rendelek Aliexpress-ről, erről korábban már írtam. Azóta sok új kedvenc termékem lett, mutatom is, hogy mik:


Táskák

A feketét már jól ismerhetitek, hisz több outfit fotón szerepel, nagyon szeretem. A fehérrel is láthattatok már képet, ez egy pár hete jött meg, igaz kicsit kisebb, mint gondoltam, de ez nem jelent negatívumot.

Telefontokok


Régen nem szerettem a szilikon tokokat, egyszerűen nem tetszettek, mert azok még elég gagyinak néztek ki, amik ugye pár hét után el is színeződtek. Ezek viszont már műanyag és keményebb szilikon, ha lehet annak nevezni, sokkal strapabíróbbak, jobban védig a telefont, és a mintájuk sem kopik gyorsan. 5-600 Ft-ba kerülnek, így abszolút olcsó kategóriába lehet őket sorolni.

Pénztárca


Több pénztárcát is rendeltem már, viszont az új kisméretű táskáimba nem fértek bele, így kellett egy kisebb. Nem volt könnyű kiválasztani, mert ami igazán tetszett, annak nem volt aprópénz tartó rekesze

Karóra
 Több alis órám is van, de közülük ez a kedvencem. Szép, egyszerű, visszafogott, nőies. Kell még valamit hozzáfűznöm? Ja, talán azt, hogy az elemcserén kívül semmi baja nincs, pedig már 3 éves.

Hajgumi
Sok hajbavalót rendeltem már amiről, de kétség kívül mind közül ez a kedvenc. Nagyon szép, szeretem.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.