Amikben csalódtam...

Nálam is eljött a pillanat, amikor úgy éreztem, írnom kell egy ilyen posztot is. Sok márka van, amit szeretek, de mint mindenhol, itt is van 1-2 "kötelező rossz" termék. Nekem ezek nem váltak be:


Essence Stay all day alapozó


A leírás szerint egész napon át tartó lágy, selymes érzetet biztosít. Könnyű textúrájának köszönhetően könnyen felvihető.
Nálam ez nem teljesen így volt. Felvitelnél sietni kell, mert gyorsan "szárad", és utána lehetetlen eloszlatni. Néhány óra után már csak foltokban van jelen az arcomon, ráadásul nagyon maszk-szerű, pedig a megfelelő árnyalatot vettem meg.

Life Care Krauter csalán sampon zsíros hajra

Szeretem a bio dolgokat, a Life care termékek közül is van néhány, ami bevált, de ez a sampon egyáltalán nem. Szépen tisztítja a hajat és a fejbőrt, viszont ugyanúgy zsírosodott tőle a hajam, mint azelőtt. Most már csak habfürdőként használom ha fáj a fejem, mert az illata sokat segít enyhíteni.

Isana 7 gyógynövényes sampon zsíros hajra

A Life care-es csalódás után új termék után néztem, ekkor esett a választásom az Isana samponjára. Tetszett a leírás és az ismertető, sokáig használtam reménykedve a sikerben, de itt is elmaradt.



Balea arclemosó tej

Többségében negatív véleményt lehet róla olvasni, sokan úgy jártatok, ahogy én. Smink eltávolításra egész jó volt, viszont annyira csípte az arcom és a szemem (sehogy se tudok rájönni, hogy mászott bele, ezt egy készítmény se csinálta soha), úgyhogy gyorsan le is kellett mosnom. Szerencsére nem pirosodott ki, csak nagyon kellemetlen érzés volt.



Az utolsó szereplő a listámon az Eveline szőrtelenítő krémje, bár csak részben tartozik a felsorolásba
Semmi bajom nem volt vele eleinte, a lábszáramon (térdig) jól teljesített, igaz hosszabb volt a várakozási idő, mint pl. a Veet-nél. Az illata ennek is elég kellemetlen, de kibírható. A gondok akkor kezdődtek, mikor tavaly nyáron a combomon is kipróbáltam. Mikor felkentem minden úgy ment, ahogy azelőtt. De mikor közeledett a hatóidő vége, kezdett furcsán égni a bőröm. Miután lemostam, pirosas foltok a fájó területen, de nem tűntek vészesnek. Kb. 1 óra elteltével az addigi piros foltok átalakultak nagyon csúnya, bőrproblémára emlékeztető foltokká, amik nagyon zavartak, pláne, hogy balatonozni mentem. A víz hihetetlenül csípte, és mikor kijöttem a vízből még csúnyábbak lettek. Napokig kezeltem, mire elmúltak. Azóta se mertem használni, mert az is lehet, hogy allergiás lettem rá.


Ti használjátok valamelyik terméket a felsoroltak közül? Nektek hogy szuperál?

4 megjegyzés:

  1. Nekem se vált be a Life Care Krauter csalán sampon zsíros hajra,sőt viszketett tőle a fejbőröm,és még hamarabb bezsírosodott a hajam :/ Ami bevált,az a White Hair minőségi termékei. Amikor náluk jártam,2-3 napig nem is kellett hajat mosnom ( amúgy mindennap kellett,mert elég hamar zsírosodott ). Meg is kérdeztem,miket használnak,és akkor ajánlották a kevin murphy termékeket. Azóta elég heti 2-3x max hajat mosnom,egészséges,fényes,és szép a hajam,ebben nem fogsz csalódni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet, de azóta kiderült, hogy mi okozza nálam a zsírosodást, így egy hajgyógyásztól kaptam rá egy speciális hajszeszt, ami sokat segített a zsírosodásban és a hajhullásban.

      Törlés
    2. Akkor örülök,hogy sikerült orvosolni a problémád :) Nekem hála jók lettek ezek a termékek,azóta már a WH-ban festetek és vágatok is :)

      Törlés
    3. Én meg a te sikerednek örülök :) Nekem sajnos túl messze van a WH Szalon, bár sokmindent magamnak csinálok itthon.

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.