Júliusi kedvencek

7/17/2013
Sziasztok! Én is csináltam egy havi kedvencek posztot. A nagy része drogériás termék, mindennapos használati termékek. Lássuk mik ezek:
Itt egy csoportkép, ezen rajta van mindenki, de külön-külön is foglalkozom velük.


Kezdjük balról jobbra. A Balea tusfürdőit nagyon szeretem, mindig másikat veszek, de mivel nagyon gyorsan dobják piacra az újabbnál újabb illatokat, nehéz mindet kipróbálni, halmozni meg nem szeretném, mert így is szinte az én cuccaimmal van tele a fürdőszoba. Szóval a tusfürdőről: nektarin és kókusz illata van, de én inkább csak a nektarint érzem, a kókusz mintha csak lágyítaná. Sárgás színe van, jól habzik, és eddig még nem szárított, remélem nem is fog. Az illata hamar elillan, szinte mire felöltözök fürdés után már nem szoktam érezni.

Balea Ureás szemkörnyékápoló
Bevallom eddig még nem használtam szemkörnyék ápolót, de most úgy éreztem, ideje lenne elkezdeni. A szemem környéke mindig is száraz volt, főleg miután lemostam a sminket. Sok krémet megnéztem, és erre esett a választásom, de ahogy ismerem magam, nem fogok megállni ennél az egynél. Az illata kellemes, nem túl erős, sőt, inkább alig érezhető. A kialakítása praktikus, nagyon könnyű felvinni, és mindig a megfelelő mennyiséget lehet belőle kinyomni. Könnyen és gyorsan beszívódik, nem lesz tőle ragacsos a bőr. Túl sok dolgot nem írnak a csomagolásán, csupán néhány összetevőt emelnek ki: jojoba olaj, pentavitin, avokádó olaj és D-panthenol.


Essence stay all day 16h korrektor
A véleményeitek alapján választottam ezt a korrektort, eddig szépen teljesít, remélem hosszú távon is barátok leszünk.


Lovely lakkok
Eddig nem használtam ezt a márkát, de mikor megláttam ezt a 3 terméket a polcon, nem tudtam ott hagyni. Az UV fényben világítós a kedvencem, és ez okozta egyben a legnagyobb meglepetést is: ugyanolyan fényes, mint egy fényzselé! Belopta magát a szívembe, és egy jó ideig ott is marad :)
A dark shine lakkal nehezen ment az ismerkedés, mert nehezen találtam el hány réteg kell belőle, hogy látványos legyen az eredmény. De végül sikerült, és nagyon tetszik.
A classic lakkok közül a 465-öset vettem meg, nem szeretem a piros lakkokat, de ez nagyon szép.

Szájvízből szeretem a Dontodent gyümölcsösét, kellemesen édes, nem erős, mégis teszi a dolgát, az ára is nagyon kedvező, pont megfelelő számomra :)

Ami a csoportképről lemaradt, az a Tab hajvégápoló széruma.
Évek óta használjuk anyuval, nagyon szeretjük mindketten. Nagyon gazdaságos, mert csak egy pumpálásnyi kell belőle, ez az én derékig érő hajamra is elég! Nagyon puha, fényes, kellemes tapintású lesz tőle a hajam, és az illata is jó. Mindenkinek ajánlom, akinek száraz, töredezős a haja, mert csodát tesz vele.

Ti használtok valamit a felsorolt termékek közül?





4 megjegyzés:

  1. Ezt a hajvegapolot hol lehet kapni es mennyibe kerul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kérdésed. Fodrászkellékesben tuti van, de láttam már tescoban is. Viszont ha utóbbiban nézed, akkor nagyon figyelj, mert nem szemmagasságban van elhelyezve, hanem inkább az alsóbb polcokon. 1000-1100 Ft körül van, és hónapokig elég.

      Törlés
    2. köszi szépen! keresni fogom:)

      Törlés
    3. Oké, örülök, hogy segíthettem :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.