Teszt: Lady Stella VitaColor növényi hajfesték

Én is az otthoni hajfestők társaságába tartozom, de nagyon nem mindegy, hogy milyen festéket használunk erre a célra. Ugye mindenki tudja, hogy a bolti festékek szinte semmire nem jók, túl vannak árazva, mégis rengetegen használják, pedig van erre sokkal olcsóbb, mégis minőségibb megoldás. Ezt fogom most bemutatni.

Az általam kedvelt fodrászkellékesben ajánlották ezt a festéket. Az első, ami megfogott, hogy tele van gyógynövényekkel: Eukaliptusz, Kékgumifa, Menta, Csalán, Levendula, Ánizsgyökér, Rozmaring, Kakukkfű, és mivel ammónia-mentes, sokkal kíméletesebb, mint a többi. Festés közben nincs az a kellemetlen, szúrós, émelyítő szag, csak a gyógynövények illata, ami nagyon kellemes. Nagyon gyorsan elkezdi a "munkát", a felkenéstől számítva másodperceken belül már látványos. Én általában 30-45 percig szoktam a hajamon hagyni, nem csíp, nem mar, nem viszket a fejbőröm tőle, egyáltalán nincs semmi kellemetlen érzés. Lemosás után a hajam nagyon puha, ápolt, bár ettől függetlenül mindig teszek rá pakolást. Az ára hihetetlen kedvező, a Stella webáruházában 589 Ft-ért vásárolhatjátok meg, aminél szerintem nincs jobb. Tartósságát tekintve nagyon jó, bár én feketét használok, ami alapból is tovább bírja, de több hónapig bírja kopás nélkül, így általában csak a tövét szoktam festeni.

Összegzésként mindenképp érdemes kipróbálni, mert nagyon jó festék..
forrás: Stella webáruház


Ti otthon, vagy fodrásznál intézitek a hajfestést? :)

4 megjegyzés:

  1. Képet nézte volna :(
    De örülök, hogy rátaláltam a tesztedre (meg a blogodra :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adela!

      Köszönöm az észrevételedet, a legközelebbi festésemnél csinálok előtte-utána képet is. Bár leginkább az lesz látványos, hogy az ősz hajszálaimat befogja :)

      Annak meg én örülök, hogy tetszik a blogom :)
      Szép napot Neked!

      Törlés
  2. Szia! A doboz nem tartalmaz színelőhívó tejet azt kell hozzá venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az oxit külön kell hozzá venni, a dobozban csak a festék van. De az oxi csak párszáz Ft, szóval még így is jó áron van az egész :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.