Szőrtelenítés 6. rész: Maxepil szőrnövekedést gátló krém

7/14/2013
Azt hittem a szőrtelenítéssel kapcsolatos témát befejeztem, de nemrég találkoztam egy új termékkel, és rögtön felfigyeltem rá.
Fel is kerestem a forgalmazó céget, ahol nagyon kedvesek voltak. Kaptam tesztelésre egy krémet, ami a rendeléstől számított 2. napon már a kezemben volt. Első benyomás nagyon pozitív. A csomagolás hagyományos, logó és név van az elején valamint az oldalain INCI és rövid leírás 4 nyelven. Sokak örömére (köztük az enyémre is) rajta van a nyuszis logó :) :) (a doboz tetejét én téptem el véletlenül, annyira siettem kibontani)


A dobozban találhatjuk magát a krémet, ami nagy meglepetésre nem a megszokott 50, hanem 60 ml-es! Van még hozzá egy papír a használati utasítással és ismertetőkkel, szintén több nyelven írva.

A tégelyt felnyitva ami elsőre feltűnik, az a krém színe. Sárgás-barnás árnyalatú, hagyományos krém állagú. Az illata engem kissé a kökényre emlékeztet, de mindenképpen növényi illatú, semmi mesterségest nem érzek rajt, ami felvitel után hamar elillan.
Először, mint minden új terméknél, ennél is bőrpróbát végeztem, és szerencsére nem lett semmi probléma, így ki is próbáltam több helyen, többféleképpen, a hatásáról majd csak később tudok beszámolni.

Amit tudni kell:  a terméket a Balzsam Labor Bt. készíti, amit sokan szerettek. A Maxepil honlapján ezt olvashatjátok:

"A MAXEPIL szőrnövekedést gátló krém természetes megoldást kínál a nem kívánt szőrzet tartós eltávolítására. Használata egyszerű: szőrtelenítés után dörzsölje be vele a célterületet, majd 2-3 héten át, naponta kétszer ismételje meg a műveletet. Ezzel nem csak gátolja az új szőrszálak kinövését, de táplálja és ápolja is a bőrét. 
A krém hatásosságát nagy mértékben növeli, ha gyantázott vagy epilálással szőrtelenített bőrfelületen alkalmazza, de szőrtelenítőkrémmel vagy borotválással végzett szőrtelenítés után is eredményesen alkalmazható.

Hogyan hat a MAXEPIL?
A krém szőrnövekedést gátló hatása két speciális növényi összetevőjének köszönhető:
Chelidonine: egy tisztított növényi molekula. Gátolja a sejtosztódást a hajhagymákban, finomítja a szőrzet átmérőjét, ezáltal lassítja a növekedését. A Chelidonine szőrnövekedés mennyiségére és minőségére, a bőr simaságára és puhaságára valamint gyulladáscsökkentő tulajdonságára gyakorolt hatását klinikai tesztek igazolják.
Dihydromyricetin: a mirtuszfélék családjába tartozó amerikai viaszbokor speciális, koncentrált kivonata. Klinikai tesztek igazolják, hogy a Dihydromyricetin hatására csökken az újonnan kinövő szőrszálak mennyisége és minősége. Előírás szerinti használatával a szőrtüszők funkciója teljesen leállítható."

Kipróbáltam gyantázott és borotvált felületen is, de még szeretnék másokon is tesztelni, mielőtt megírnám a végeredményekről a posztot.

Addig is nézegessétek nyugodtan a cég honlapját, mindent leírnak, amit tudni kell a termékről, és én kihagytam:

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.