Teszt: Cien SOS kézkrém

Én is azok közé tartozom, akik télen-nyáron kénytelenek kézkrémet használni. Ebből kiindulva sejteni lehet, hogy a téli időszakban milyen állapotban vannak a kezeim...
Se szeri se száma azoknak a kézkrémeknek, amelyeket eddig használtam. Márkás, saját márkás, no name, minden megfordult már a kezemben. Néhány termék ideig-óráig jó volt, de hosszú távon sajnos nem. 2 hónapja láttam meg ezt a kézkrémet a Lidlben, és először az ára miatt döntöttem úgy, hogy megveszem. Elsősorban a munkahelyemre szántam, mert ott iszonyú száraz a levegő, kemény a víz, volt, hogy már berepedezett a bőröm, úgy kiszáradt.


Első használatnál teljesen ledöbbentem mennyire jó. A Krémmánián olvastam néhány véleményt róla, és sokan pont az állagát és a szagát nem szeretik, ez utóbbi nálam nem szempont, viszont az állaga telitalálat.
INCI
Rettentő sűrű, lassan szívódik be, és nagyon puha lesz tőle a bőröm. Igazából nem értem, hogy amiatt miért panaszkodnak sokan, hogy csúszik tőle a tenyerük, mert én oda sosem kenek kézkrémet, hisz a tenyere senkinek nem repedezik ki, de a kézfej és az ujjak között annál inkább.

Szóval az állaga nagyon sűrű, sűrűbb, mint a kenőcs, inkább viasz-szerű, az illata enyhe, számomra nem zavaró, viszont sokan nem szeretik, és ami furcsa, a tubusban színtelen, eldolgozva kezd kissé kifehéredni. Kell némi idő, mire beszívódik, viszont nagyon hosszan tartó a hatása. Kézmosáskor sem "tűnik el" a bőrről, annyira jól hidratál. Lábra ugyanolyan jó, viszont lefekvés előtt ajánlott használni.

Ti próbáltátok már ezt, vagy bármilyen másik Cien terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.