Teszt: Rossmann Ideen Welt elektromos női borotva

Az ápoltság és a nőiesség megtartása érdekében fontos dolog a szőrtelenítés is. Mindenkinek megvan a bevált/kedvenc módszere, nekem az elektromos borotva vált be a legjobban. Most a Rossmann saját márkás borotváját próbáltam ki.
Az elektromos borotvák előnyeiről és hátrányairól korábban már itt írtam.

Még decemberben vettem, de csak nemrég kezdtem el használni. Az első dolog amit meglepett, hogy mennyi mindent adtak hozzá:
Van hozzá tartó, védőkupak, elem, pótfej, tisztító kefe és persze használati utasítás.


Az eddigi elektromos borotvákhoz képest ez két dologban különbözik: hangosabb és kényelmetlenebb a használata, mivel erőteljesebb a rezgése.

Bár vizes bőrön is lehet használni, én mégsem javaslom, mert úgy egyáltalán nem hatékony - száraz bőrnél is van, hogy egy helyen többször kell átmenni - ez egy idő után idegesítő lehet. A végeredmény ugyanolyan, mint a társainál, érzésre nem teljesen sima, viszont ez nem látszik, másrészt pedig nem irritálja a bőrt, mint a hagyományos borotvák, így mindenképp maradok ennél.

Tisztítani könnyű, elég hozzá a kiskefe. A borotva nem tudom mennyire lesz tartós, igazából eddig mindegyik fajtánál akkor vettem észre, hogy ideje lecserélni, mikor már húzta a szőrt, és kellemetlen volt a használata. Szerintem ennél is így lesz.

Egyébként a fogása kellemes, aki használt már több félét, annak nem lesz furcsa, az erős rezgését leszámítva, amit már fentebb említettem. Nem tudom hozzá lehet-e szokni ehhez.

Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc elektromos borotvátok?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.