Februári kedvencek

Rég volt már ilyen poszt, így ideje volt ismét írnom egyet, mert ezeket nagyon szeretitek. Lássuk februárban miket szerettem legjobban:


L'Oreal True Match alapozó:
A fedése attól függ, mivel viszem fel. Ecsettel vagy beauty blenderrel erős a fedése, kézzel eldolgozva viszont kell belőle 2 réteg. Folyékony az állaga, könnyű eldolgozni, és tartós, nem okoz semmilyen bőrproblémát.

Trend it up púder
Végre egy púder, ami masszív tégelyben van, és van hozzá tükör is. Ez volt a fő szempont a kiválasztásnál, és mikor láttam, hogy milyen jó véleményeket írtatok róla, nem volt kérdés, hogy megvegyem. 

Argán olaj
Van, aki önmagában használja, én pl. az arckrémemmel együtt kenem fel, nagyon szeretem. Jól hidratál, a ráncokkal nem tudom csinál-e valamit, mert nem használom minden nap, csak heti kétszer, de kíváncsi vagyok arra is. Mindenesetre ajánlani tudom mindenkinek, hogy próbálja ki.

Ryis testápoló
Ez egy számomra ismeretlen márka, mindenmentes termékekkel. Egyszerűen szuper, habár eleinte furcsa lehet, hogy illata sincs. Könnyen és gyorsan beszívódik, rögtön utána fel is lehet öltözni, és szuperül hidratál.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.