Teszt: Vollaré cukorpeeling

Nagy népszerűségnek örvend manapság a cukorpeeling, főként arcápoló termékként. Nem gondoltam sose, hogy egyszer kipróbálom, mert igazából nem érdekelt ez a termék sose. Viszont mikor megláttam a boltban, nem tudtam otthagyni.



A márka számomra ismeretlen, a Krémmánia sem tud róla semmit, viszont néhány termékükről vannak fent vélemények, amiket vegyesen értékeltetek. Igazából azt se figyeltem, hogy a boltban volt-e még másik termék a márkától. Na de térjünk is rá a radírra.

Szerencsém volt vele, mert szerettem volna venni egy testradírt, de nem találtam a boltokban olyat, ami szimpatikus lett volna. Ezt viszont ahogy megláttam a fodrászkellékesben, rögtön lecsaptam rá, és erre mondják, hogy jókor jó helyen, mert az utolsó darab volt. Az ára sem volt vészes, 905 Ft-ért vettem.

Mivel számomra ez egy teljesen új dolog volt, alig vártam, hogy kipróbálhassam. Az illata kellemes, bár nem mindenkinek tetszik. Vanília és mandula keveréke, egyik sem erősebb a másiknál. Állagra kissé fura volt először, a használatáról nem is beszélve. Mivel sok olajat tartalmaz, nem lehet csak vizes öblítéssel eltávolítani a bőrről, mindenképpen szükséges használni utána tusfürdőt, szappant.

A használata nagyon kellemes, az egész fürdőszobát belengi az illata, és nagyon jó puha lesz tőle a bőr, valóban szuperül eltávolítja az elhalt szarusejteket (nem hámsejteket!). Elvileg valamennyire hidratálja is a bőrt, de erről nem tudok mit mondani, mert egyelőre még minden tusolás után használok tusfürdőt.

Az INCI-je elég vegyes, vannak, akik belekötnének, de én úgy vagyok vele, hogy heti egy alkalommal nyugodtan lehet használni főleg úgy, hogy ez nem marad a bőrön, le lesz mosva.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.