Februári kedvencek

Nagyon elhanyagoltam a blogot is meg a közösségi oldalakat is, de ez mostantól végre megváltozik. Kezdjük is a februári kedvenceimmel
Az alábbi termékek közül néhányan lehet voltak már kedvences posztban, de nem számít, mert ez azt jelenti, hogy továbbra is nagyon szeretem őket. Nem fontossági sorrendben lássuk is az elsőt:

Gliss Kur balzsam
Számomra a tökéletes, habár olykor eltévelyedek, mégis mindig visszatérek hozzá :) nagyon jól ápol, hidratálja a hajat, egyszóval tökéletes.

Isana Tripla Hyaluron szérum
Neki adok majd egy önálló posztot, de mivel a kedvencek között van, sejthetitek mennyire jó

L'Oreal True Match alapozó
Lehet, hogy már mondtam ezt több alapozóra, de a lehető legjobb. Szépen terül, nagyon tartós, és szuperül fed. Rengeteg színben kapható (persze ahol van rendes L'Oreal állvány), így szinte mindenki megtalálja a számára megfelelő árnyalatot.

Givenchy L'Ange Noir parfüm
Egyik téli parfümöm, imádom. Nagyon nőies, kifinomult, elegáns. Nagyon tartós, emiatt kevés is elég belőle. Ha elfogy biztosan újra fogom venni.

Essence Velvet Matte rúzs
Tavaly kezdett igazából megtetszeni a piros rúzs, előtte mindig natúr színeket hordtam. Igazából már nem emlékszem hogy esett a választásom az Essence-re, de örülök, hogy így tettem. Nagyon tartós, evésnél sem jön le teljesen, nem szárít, bár akinek könnyen kiszárad az ajka kicsit hidratáljon alá.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.