Teszt: Isana Hyaluron Triple szérum

Nagyon szeretem a szérumokat, mert remek kiegészítői az arcápolásnak, legyen az otthoni vagy professzionális.
Először a Balea egyik szérumát vettem meg, mert kezdett bejönni a száraz, hűvös idő, az arcbőrömnek pedig nem volt elég csupán az arckrém. Drogériás kategóriában ez a szérum kapta szinte a legjobb értékeléseket, így egyértelmű volt, hogy megveszem.

Mikor elkezdtem használni valahogy nem jött a várt érzés. Nem mondom, hogy rossz volt vagy hogy nem használt semmit, csupán csak kicsit kevésnek bizonyult. Mikor a Rossmannba megkaptuk (akkor még ott dolgoztam) az Isana Hyaluron Triple szérumot, egy ideig vacilláltam, hogy megvegyem vagy se. Ennek már nem olvastam utána, így teljesen zsákbamacska lett volna. De mivel szeretek kísérletezni, megvettem.

Na ennél a szérumnál viszont már az első használat is meggyőzött. Amit ígér:

"kipárnázó hatás & nedvességmegkötés háromszoros hialuron komplex és glicerin mikroplasztik mentes, minden bőrtípusra. Ez az aktív szérum háromszoros hialuronsav komplex.szel visszaadja a bőr elvesztett feszességét, rugalmasabbá teszi azt és mérsékli az első ráncocskákat. Formulája glicerint és pantenolt tartalmazó hydro-komplex-szel és a himalája sóból származó értékes ásványokkal intenzíven hidratál, javítja a bőr nedvességmegtartó képességét. A kellemes bőrérzetért."

Ami történik:
bolti termék lévén csodát nem lehet tőle várni, ránctalanító hatását nem látni, a minden bőrtípusra megjegyzést el kell felejteni, hisz ez egy vízhiányos bőrre való hidratáló szérum. Viszont ezt nagyon jól tudja, a bőrérzet tényleg kellemes lesz tőle, puha, bársonyos tapintású, a megfelelő arckrémmel együtt használva egész napra komfortos érzést nyújt, legyen bármilyen hűvös, szeles idő.

Igyekszem addig elhasználni, míg nem lesz tartósan jó idő, mert szerintem akkor már sok lenne, arról nem beszélve, hogy a nyár közeledtével a bőröm ismét átmegy korpás szeboreásba, így teljesen más termékeket kell majd használnom.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.