Teszt: L'Oreal Elseve Dream long sampon

Már a második flakonnal használom, így már bőven tudok véleményt alkotni a termékről.



Bevallom, először engem is a marketingje fogott meg. Habár elkötelezett vagyok a Gliss Kur lila termékcsaládja mellett, mégis hajtott a kíváncsiság, hogy kipróbáljam. Azt már nem tudom, hogy miért a samponját vettem meg, nem pedig a balzsamot, de utólag abszolút nem bánom a döntésemet.

Ennek a termékcsaládnak az a lényege, hogy megóvják, megszépítsék a hajvégeket, hogy ne kelljen belőle túl nagyot levágni (ennek ellenére fontosnak tartom a rendszeres hajvágást). Viszont én a hajvégeimen nem korábban egyáltalán nem használtam sampont, csupán annyival tisztítottam meg, amit a tövéről lemostam. Most viszont, amióta szőkítem a hajam, csak a hamvasítóval mosom meg. Így gondolhatjátok, hogy a Dream Long egy felesleges választás volt. De nem! Furcsa mód a hajtöveimen vettem észre változást, mégpedig, hogy sokkal lassabban zsírosodik, mint bármelyik másik samponnal.

Szépen és kíméletesen tisztítja a fejbőrt, abszolút nem szárít (végre egy ilyen sampon), és a második samponozásnál alig egy borsónyi is elég belőle. Ezt 1-2 percig fent szoktam hagyni, mielőtt leöblítem.

Tehát láthatjátok, hogy sok Krémmániás véleményhez képest nekem nagyon pozitív véleményem van a termékről, tökéletesen bevált (még ha nem is arra, amire kitalálták). És (tudom, "és"-sel nem kezdünk mondatot) ami még egy pozitívum: most már nagy, 400 ml-s kiszerelésben is elérhető:

Ti melyik táborba tartoztok? Szeretitek? Utáljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.